WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Just a perfect day....

2012.10.13. 13:04 justStevee

Muszáj volt ezzel kezdenem. :D (Bocs a minőségért, de a rohadt VEVO-s videókat nem lehet beágyazni... rohadnának meg a VEVO-k, nem mintha nem lenne mindegy hol nézik...) Igaz semmi köze a tegnapi tökéletes naphoz, de ez szerintem egy vidám szám. Beszámolhatok arról, hogy tegnap tökéletes napom volt! Ritka az ilyen. Mindez úgy, hogy dolgoztam. Igaz a reggel érdekesen indult. 6-kor már fent voltam ahogy szoktam és kockultam. Fél 7 kor hívott az Ati, hogy az autópályán hatalmas baleset van és már másfél órája ott áll... mondom az komoly, ezért indult el időben 4-kor.. még „jó”, hogy baleset volt, mert hívta a Danielt (főnökünk), hogy így kimarad 2 meló mert már nem marad ideje, mire a Daniel rákérdezett, hogy ott vagyok-e vele a kocsiban. :D Vicces, mert előző este beszéltük meg, hogy akkor másnap reggel 7-kor felvesz és elvisz a suliba. Így szólt neki az Ati, hogy nem, arról volt szó, hogy ő hoz, úgyhogy kelhetett fel és jöhetett értem :D Szóval, ha nincs a baleset, akkor el lettem volna faszán felejtve.. Na de mitől is perfect day.. sok mindentől. Szépen alakult a nap, jól haladtak a dolgok, csináltam amit kell. 1:30-3:30-ig szünet újból. Itt kezdődött igazán a jóság, mivel sütött a nap és nagyon jó idő volt. Újra elsétáltam a boltig, vettem energiaitalt, valami szendvicset (sajtos-zöldséges, no hús... te Jézusom tuti valami bajom volt :D amúgy ehető volt de fura íze volt a sajtnak... )és némi édességet, mert az kell. Aztán elsétáltam a fáig amit kinéztem tegnap magamnak, csak ugye tegnap esett az eső.  

2012-10-12 13.44.05.jpg

Szépen beültem a fa alá és elfogyasztottam az ebédem. Mivel még volt több mint 1,5 órám gondoltam bóklászom egyet a környéken, bár először eszembe jutott, hogy visszamegyek, mert kicsit hűvös volt. De kemény vagyok így nekiálltam sétálni. Találtam egy icipici utcát amin elkezdtem menni, gondoltam majd csak kilukadok valahol. Nem volt rossz választás, mert találtam egy parkot. 

2012-10-12 14.07.47.jpg

Innét nézve, jobb oldalt volt még egy focipálya, de azt nem fotóztam le.

2012-10-12 14.07.00.jpg

Letelepedtem ehhez a padhoz és "napoztam". Sütött a nap, kifejezetten jó idő volt. A háttérben egy kifejezetten korrekt mini félcső látható és ettől jobbra még egy 1 palánkos mini kosárlabdapálya is volt. 

2012-10-12 14.04.57.jpg

Ebben a kilátásban gyönyörködhettem a padról, csak kicsit messzebbről és pár fával a látképben, de tökéletes volt ez így. Eltöltöttem itt jó egy órát, relaxáltam, gondolkoztam és figyeltem egy mókust, ahogy élelmet keres és valami hatalmas gazzal harcol. :D Közben hívott a Daniel, hogy beszélt a sulival, hogy hétfőn is mennem kell. Szóltam neki, hogy oké, de azt ne felejtse el, hogy hétfőn nekem NI number interjúm van. Mondta okés és beszél a sulival. Pár percre rá visszahívott és mondta, hogy elintézve, hétfőn csak egyig kell dolgoznom azt jön értem és hazavisz. Ati meg jön velem az interjúra, hogy minden simán menjen. 3:10-kor elindultam vissza a suliba, hogy folytassam a dolgaim. Újra fel akartam polírozni a tornatermet, de fociedzés volt, így nekiálltam a kis ablakokat megpucolni. Közben volt egy kis eső is úgyhogy ebben a látványban volt részem.

2012-10-12 15.32.49.jpg
Szóval hosszú idő után újra volt szerencsém szivárványt látni. Az élet apró örömei, de ezeket is érdemes becsülni. Amúgy szívesen járnék ebbe az iskolába, ilyen a kilátás az emeleti ablakból:

2012-10-12 16.06.51.jpg

Sajnos a kép nem adja vissza a látványt, de azért ez is valami... Fél 5 körül üres lett a tornaterem, úgyhogy nekiálltam a polírozásnak, csak hogy teljen az idő. :D Meg be kell vallanom jó móka na. Lehet most minden ki kiröhög de itt Angliában még a kábelek is másképp gubancolódnak :D De álljon itt két kép, hogy értsétek miről is beszélek:

2012-10-12 16.51.12.jpg

2012-10-12 16.51.20.jpg

És ami a legdurvább, hogy lehetetlen kitekerni és kiegyenesíteni... 3x próbáltam meg de aztán feladtam. Valamennyire sikerült kitekergetni, de olyan sose lesz, mint szeretném. Aztán pikk-pakk 6 óra lett, úgyhogy bezártam a sulit és irány haza. Robert már az udvaron várt, úgyhogy csak beszáltam a kocsiba és had szóljon. Amúgy itt 1 kép a suliról ahogy ígértem, nem a legjobb de ahhoz egy normális fényképezőgép kellene egy ultra nagylátószögű objektívvel. 

2012-10-12 08.03.03.jpg

Hazafelé volt egy kisebb fajta dugó, de ez már nem is szokatlan. Volt egy vicces dolog. Ahogy araszolgattunk észrevettünk jobb oldalt egy rókát, ami az úttól talán 2 méterre a domboldalon ült és szó szerint nézte a forgalmat :D Sajnos mivel angoloknál jobb oldalt van a kormány, így esélytelen volt, hogy lefotózzam. Az itthoni dolgok a szokásosak voltak, fürdés, kaja aztán pihenés. Este terveztem már a post megírását, de úgy voltam vele inkább pihenek és ma megírom. 

El is felejtkeztem róla, hogy már több mint egy hónapja kint vagyok. Pontosan 1 hónapja és 4 napja mivel szeptember 9.-én vasárnap érkeztem ki. Vannak még dolgok amik nem tisztázódtak teljesen, de haladunk. Már dolgoztam úgyhogy lesz némi fizetésem, bár ez még édeskevés a megélhetéshez. De remélem a hónap további részében is rendesen tudok melózni és jóság lesz. A minimum 8-900Ł-ot meg akarom keresni, mert egy 300Ł-os albérlet, mondjuk 100Ł-os havi útiköltség, 100Ł-nyi kaja (ami tuti nem lesz annyi ez nagyon durva becslés és ebben már minden marhaság is benne van) és 50Ł-os telóköltség mellett még marad pár 100Ł-om ami teljesen jó. De ha az első 1-2 hónapban csak havi 100-150Ł marad a zsebemben akkor is elégedett leszek. A lényeg, hogy marad. Nem úgy mint itthon, hogy fizetés után 1-2 héttel már gondolkoznom kell, hogy mi lesz hónap végén és emiatt a hétvégi pihenés helyett el kell mennem dolgozni...

Még mindig tetszik Anglia, sőt egyre jobban. Ha továbbra is így haladnak a dolgaim akkor úgy érzem megtaláltam a számításom. Az angolom alakulgat, nem fejlődtem sokat, de elég jól ki tudom fejezni magam, elég sok mindent meg is értek. De folyamatosan figyelek, tanulok. Remélem fél év múlva már elérem azt a minimum szintet amit elvárok magamtól, de a végcél a folyékony angol, de az azért még odébb van. 

Mára semmi komoly tervem nincs csupán pihenés, film nézés és némi kockulás. Remélem kis hazámban minden "rendben" van és nem halad egyre jobban lefelé a lejtőn. Bevallom nem olvasok otthoni híreket, nem azért mert nem érdekel vagy mert már hú de nagy angol lettem, csupán nem akarom idegesíteni magam azzal ami otthon megy.

Kicsit megváltozott a véleményem a mobillal való fotózás témakörében. Nem lettem hirtelen mobilfotózás fan. Még mindig ellene vagyok, de így helyén kezelve a dolgot, mint én, teljesen támogatom. Mivel munkába nem tudom magammal vinni a tükörreflexest így marad a telefonnal való fotózás, ha meg akarok örökíteni valami szépet, érdekeset. De tudom, hogy ezek a fotók szarok, csupán dokumentarista jellegűek, hogy lássátok azt amit én is láttam. Úgyhogy a következő mobil beszerzésénél a kamera is fontos lesz, de nem elsődleges. Csupán azért, hogy ennél azért szebb képeket tudjak készíteni.

Szép napot mindenkinek, remélem otthon jó idő van, itt egyik pillanatban süt a nap, a másikban meg borús szürke, de legalább nem esik.... majd fog :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr984845957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gwendir 2012.10.13. 13:37:45

Majd akkor az LG Nexus 4-t kell megvenned sztem. :)

Zsomatograf 2012.10.14. 22:17:53

A kábel az odabasz rendesen. Azt hittem, csak az olcsó gagyi UTP tud ilyen stílusban pöndörödni, de ez simán übereli azt.
A fotók meg egy ilyen jellegű bejegyzéshez tökéletesek, ahogy írtad is, dokumentarista jelleggel.

GodSeth 2012.10.27. 18:40:37

Szerintem meg be lehet ágyazni a VEVO-s videókat, nekem legalábbis adja a beágyazáshoz a kódot, de mindjárt megnézem pontosabban. :)
süti beállítások módosítása