WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

New Forest

2013.06.23. 12:32 justStevee

Ahogy ígértem akkor jöjjön a post New Forestről! New Forest egy hatalmas nemzeti park itt lent délen. Én csak egy apró részletét láttam, de az is csodálatos. Elméletileg szarvasok is vannak, de én nem találkoztam velük, viszont annál több szabadon tartott lóval és szarvasmarhával.

04.jpg

 

A lovak így szabadon legelészgetnek :D Érdekes de egyben fantasztikus dolog is! 

 

10_2.jpg

 A tábla ami jelzi, hogy hol is vagyunk

Túl sok kép most nem készült de remélhetőleg jövő héten újra eltekerek ide és készítek újabb fotókat. Igazándiból nagyon nem is tudok mit írni a parkról így inkább beszéljen az a pár kép amit készítettem igaz leginkább lovakat fotóztam. Akit jobban érdekel a park, annak itt a wikis linkje:

http://en.wikipedia.org/wiki/New_Forest

06.jpg

09_1.jpg

08_1.jpg

Találkoztam egy csikóval is

Na egyenlőre ennyi, nem túl sok, nem túl hosszú, de majd lesz olyan is :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr135374289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2013.06.23. 17:24:59

Férjem valószinűleg erre mondaná azt hogy na ide nem szabad engem beereszteni. Lovak! Ráadásul szabadon! Főleg ha még fényképezőgép is van nálam.....:-)) Kizárt hogy el lehessen onnét vontatni mielőtt minden szál szőrüket meg nem örökitettem. :-))
Kivácsi leszek a bővitett bemutatásra is!

justStevee 2013.06.23. 21:25:49

@ChristineK:
Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most jövő 7 péntekig meló egyfolytában, de ha jó idő lesz akkor elmegyek jópár fotót készíteni még. Vannak tervben lovas fotók és a táj is :D
süti beállítások módosítása