WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Gyorspost

2013.06.17. 11:48 justStevee

Egy rövidhír! Megjelent a postom Határátkelő blogon! Akit érdekel olvassa! :D Szép napot mindenkinek én ma és holnap day off-os vagyok. Ma bringavadászat lesz és ebben a két napban talán végre egy új, tartalmasabb post is elkészül!

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr895365434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2013.06.17. 12:35:47

Pont a Határátkelőről tévedtem ide hozzád. És bár nő vagyok nem akarok tőled semmit. Bocs ezt nem birtam kihagyni a márciusi bejegyzésed után. :-) Csak annyit mondanék jó a blog, eteti magát. Írhatnád gyakrabban is.

justStevee 2013.06.18. 12:09:52

@ChristineK:
Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak az utolsó időszak eléggé fos volt, de szerintem ma lesz egy post! :D
süti beállítások módosítása