WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Nehéz a modellek élete...

2013.07.31. 10:33 justStevee

Tudom elsőre meglepő a cím... nem kell megijedni nem álltam modellnek. Amúgy is csak elrettentő példának lennék jó :D De akkor miért is a cím... Pár napja volt egy fotózásom, amin én voltam az „áldozat”, életemben először és szerintem utoljára a kamera lencséje előtt álltam. Én mindig az ellenkező oldalon állok (én fotózom, nem engem fotóznak) de mivel volt egy ilyen lehetőség, gondoltam miért ne, hátha valami jó sül ki belőle és sült is ki. Igaz korábban ígértem, hogy folytatom az Isle of Wightos postot, ami nincs is elfelejtve. De ez annyira friss élmény, hogy gondoltam a hosszú kihagyás után folytatom ezzel a blogot, de az Isle of Wight sztori is jön hamarosan.

Kezdjük a legelején. Pár hete sikerült összebarátkoznom egy kint élő profi fotóssal Robival. A tengermély részletekbe nem megyek bele, hogyan, miért, merre. A lényeg, hogy jóban lettünk és segít nekem, hogy hogyan kezdjem el itt kint a fotós életem, mivel ő több éve fotósként tevékenykedik itt kint. De, hogy is jött ez a fotózás..... Mivel pár hete segítettem neki és úgy gondolta emiatt „tartozik” nekem, ami nem igaz, mert szívesen segítettem neki. Amúgy is eleget segít azzal, hogy instruál az itt kinti kezdésben. Na de ha már így érezte, gondoltam lecsapom a magas labdát. :D Mivel láttam a munkáit és a portfólióját, rákérdeztem készítene-e rólam pár képet, mert rólam értelmes kép még nem készült, de egy profi csak kihoz belőlem valami értelmeset...

Amúgy akit érdekel itt megtekintheti a munkáit:

https://www.facebook.com/robert.nemeti

Mint az oldalán is láthatjátok, nem egy önjelölt húúúú de kurva jó fotós vagyokról van szó. Minőségi amit csinál és mindemellett hatalmas jó fej. De ha nem tenne le ilyen munkát az asztalra, akkor nem is jelentek volna meg képei országos lapokban.

Ő szó nélkül belement a fotózós dologba, így vasárnap délelőtt áttekertem hozzá, mivel szerencsémre csak pár kilométerre lakik. Először elég neccesnek nézett ki a helyzet, be volt borulva és az időjóskák is esőt jósoltak, de az idő is úgy gondolta, ha idiótáskodni akarunk akkor engedi. :D (Nem elfelejteni nálam az idióta nagyon is pozitív jelző)

Én először úgy gondoltam csak elsétálunk valahová, Robi lő rólam pár képet, fényképezőgéppel a kezemben, idióta pózokban, hogy a 2 fontos dolog, a fotózás szeretete és az idiótizmusom lejöjjön a képről. Ő kicsit komolyabban gondolkozott :D Vittünk magunkkal mindent. Egy kisebb fajta studiót raktunk össze szabadtéren. :D

Itt egy kép, hogy miről is beszélek:

RN_ISTVAN_SOMOGYI3 mod blog.jpg

A fotózás fergeteges volt, régen röhögtem ennyit. Az sem mellékes, hogy sokat tanultam is, mert Robi nem csak fotózott, hanem osztotta meg velem a szakmai fortélyokat. Jó 3-4 órát elszórakoztunk és nagyon jó ötletei voltak, de ez a végeredményen is meglátszik. De ami biztos, hogy modell sose lennék :D Volt olyan beállás (pedig nem is valami nyakatekertről beszélünk) amit percekig nem értettem, vagy azt se tudtam hogyan álljak bele. Egyszer jó volt, mert fantasztikus képek születtek, de hogy ebből rendszert csináljak azt soha. Csak úgy, hogy én vagyok a gép másik oldalán :D

RN_ISTVAN_SOMOGYI2 mod blog.jpg

A lényeg, hogy ez egy feledhetetlen, vidám nap volt, aminek frankó képek lettek a végeredménye. Így az éterből is, még egyszer köszönöm Robi ezt az egészet!!!

Azt hiszem így ennyi mára. Hamarosan folytatom az Isle of Wight beszámolót és pár gondolatot az életemről. Lassan eltelik az első évem a szigeten.... szinte hihetetlen... az elején voltak pillanatok amikor nem bíztam benne, hogy ez megtörténhet...

Zárásként pedig álljon itt még 1-2 kép amit alkottunk!

RN_ISTVAN_SOMOGYI4 mod blog.jpg

RN_ISTVAN_SOMOGYI1 mod blog.jpg

RN_ISTVAN_SOMOGYI5 mod blog.jpg

Ezt már múltkor is észrevettem, de azért most szólók, hogy a képek alján lévő szürke csík eredetileg nem a képek része, fogalmam sincs hogyan kerülnek oda... ha valaki jártas a blog.hu-n az megoszthatná velem, hogy lehet eltüntetni, mert rontja az összképet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr535435267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChristineK · http://christine-jartamban-keltemben.blogspot.com/ 2013.07.31. 14:04:32

Jók lettek a képek nagyon! Tényleg látszik hogy profi az elkövetőjük. :)

justStevee 2013.07.31. 22:12:12

@k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert idegesít!!

@ChristineK: Nem kicsit profi :D
süti beállítások módosítása