WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Újra lendületben!!

2013.06.19. 12:21 justStevee

Na ígéret szép szó.... én meg kurva lusta tudok lenni, pedig csak ezen a rohadt billentyűzeten kellene kalimpálni és kihányni a virtuális térbe a gondolataim, életem történéseit. De úgy látszik engem is elkap a Pató Pál úr szindróma néha.... nem szép dolog!! Ostorozom is magam emiatt :D

Na de, hogy a lovak közé csapjunk. Magam mögött hagytam Londont, a szeretett iskolás, a napi 3-4 órányi melóba való utazást. Most az East Horton Golf Clubban vagyok kitchen porter (konyhai kisegítő). Sokan mondhatnátok, hogy ez visszalépés, meg ha már van szakács szakmám miért nem szakácsként dolgozom. Ennek egy komoly indoka van. Évek óta nem dolgoztam konyhán, így vissza kell szoknom és mivel a szakmai nyelvet is németül tanultam, így szinte minden szó, kifejezés új számomra a konyhában... ilyen opciókkal felelőtlenség lenne bevállalni a szakácskodást (persze erre gyúrunk és a későbbiekben átlépünk commis chef, kezdő szakács pozícióba) de addig is dolgozom a konyhán, tanulom a dolgokat és szokom meg az itteni emberek beszédét... mert megértés terén akadnak problémáim :D

 

A suliban „elbúcsúztattak”, mindenki good luck-ot kívánt és mondták, hogy időnként mindenféleképpen menjek vissza meglátogatni őket és keep in touch, toljam időnként az infókat, hogy mi is van velem. :D Hiányzik az iskola, a tanárok, a gyerekek de a sok utazás, a kevés, sokszor nem időben utalt fizetés nem. Ráadásul ott havi fix 140 órám volt csak itt pedig alapból 160 illetve még több ha szeretném.

Egyenlőre Norbert barátomékkal lakom együtt, míg meg nem érkeznek az első fizetéseim és nem tudok albérletbe menni. Persze minél közelebb a melóhelyhez mert első körben bringával fogok járni. Itt egy kép a Drágaszágomról:

20130618_172415.jpg

Jó kis gép, megy rendesen, persze nem zsír új, de nagyon jól működik, pár dolgot be kell állítanom rajta, de semmi extra. Tegnap le is teszteltem tettem is bele 20-25 kilométert :D 1 év kihagyás után az egész jó eredmény. Körülnéztem a környéken készítettem pár fotót szóval jól telt a délután. 5-kor mentem el és 8:20-ra értem vissza. Jól esett. A bal oldalon is ugyanolyan bringázni, mint a jobb oldalon :D Igaz egyszer eltévesztettem, de szerencsére egy mellékutcában :D Az autósok figyelmesek hatalmas nagy ívben kerülnek ki és a bringások nagy része int, sőt volt aki köszönt is. Szép a környék nagyon, pont a New Forrest nevű hely mellett vagyunk Totton végén. Egy kis infó New Forrestről:

http://www.thenewforest.co.uk/

Majd lesz pár saját kép is a következő postban, de még nem végeztem az utómunkával de addig is álljon itt 2 kép ami út közben készült, igaz ez még nem konkrétan New Forrestben.

01_1.jpg

 

A jó modell tudja, hogy illik a kamerába nézni :D

03 b.jpg

Ez pedig egy útba eső temetőben készült.

Az új melóhely nagyon jó. Olyan az egész, mint egy nagy család. Mindenki jóban van mindenkivel. És angoloktól eltérően itt használják a kézfogást. :D A chef Trevor hatalmas figura, közvetlen, rendes, de ez mindenkire igaz a cégnél. Ráadásul a dolgozok ingyen használhatják a golfpályát és ha az értesüléseim nem csalnak ingyen biztosítanak golf felszerelést és oktatást. Na majd ha már belerázódtam kipróbáljuk ezt a sportot. Igaz sose érdekelt, de ki tudja lehet beleszeretek :D

Mára így ennyi, mert hamarosan indulok dolgozni. Remélem mostantól újult erővel és lendülettel tudok postolni sok érdekeset és sok sok képet. Mindenkinek szép napot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr375368755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása