WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Hijnye minnyá év vége....

2012.12.06. 21:40 justStevee

Tegnapra ígértem egy videós postot ami elég rendesen elmaradt. Ennek az az oka hogy a T32-es buszom jött előbb és az nem arra megy amerre a feldíszített házak vannak. Legrosszabb esetben hétvégén levideózom. A mai nap is eltelt mint a tegnapi. Délután 4-kor esett le hogy ma Mikulás van..... mivel a dátumokkal otthon se foglalkoztam így most se tűnt fel, főleg hogy az angolok nem is ünneplik mivel ugye nekik a Santa Claus hozza a karácsonyi ajándékot. Ezért Mikulás nincs. Már régen kinőttem a Mikulás témából de bevallom ez most hiányzik már csak azért is mert vicces dolog. :)

Ma beszereztem egy Nokia 3210-est :) ingyé. A suliban volt a padláson én pedig elkértem. Gondolom most felmerül mindenkiben mi a bánatnak nekem mikor itt van a Note II... nosztalgiából. Az első saját pénzből vett telefonom ugyanis egy 3210-es volt és majdnem 2 évig használtam. Nagyon szerettem azt a telefont. Már régen be akartam szerezni egyet és most végre megvan. :) nagyon szép állapotban van, de itt a kép róla:

Nokia 3210.jpg

Már csak a holnapi nap van és vége ennek a hétnek is... rohadt gyorsan telik az idő.... most kezdtem a hetet és már péntek van. 8 végén a szokásos pihenés. Szombat még nem tudom mi lesz, de vasárnap Kuti barátommal újra trollkodunk a belvárosban. Megnézzük a Tower Bridge-t, meg a Towert (igaz egyenlőre csak kívülről ) utána pedig irány a Hyde park. Megnézzük végre a Winter Wonderlandot. Remélem semmi sem jön közbe.

Az egyik pillanatban azt érzem, hogy bassza meg már 3 hónapja (pontosabban 3 nap múlva lesz 3 hónapja) kint vagyok.... a másikban meg meg csak 3 hónapja. . Sokkal többnek tűnik néha. A legdurvább, hogy mindjárt év vége. Pedig ezt az évet is nem régen kezdtük el.... A szilveszteri fogadalmaim között nem szerepelt, hogy külföldön fogok élni... sőt semmi mert sosem fogadok meg semmit, főleg nem azért mert szilveszter van és ez a szokás. .. sosem csináltam semmit csak azért mert az szokás. .. mondjuk emiatt sokan furcsán is néznek rám. .. na de ebbe ne menjünk bele. A lényeg, hogy a 30. (Te Jézus. .. még kimondani is sok...) születésnapom Londonban fogom ünnepelni. :) illetve előtte még a karácsonyt és a szilvesztert is ;) Mondjuk a szilveszter durva lesz :) Eldöntöttük Mr. Kutival, hogy a belvárosban toljuk és megnézzük a tűzijátékot. ... ha csak fele olyan lesz mint a tavalyi akkor lefossuk a bokánkat..... de itt a videó milyen volt a tavalyi:

Én eddig csak 10x néztem meg... nagyon kemény és ha bele gondolok, hogy ezt idén élőben láthatom. ..  Nézzétek végig megéri!!!

Amúgy a suliban ma diszkó van a gyerekeknek... ; ) szerencsére nem kellett a végéig maradnom... randalíroztak rendesen, mintha csak magunkat látnám anno... már 17. napja nem gyújtottam rá, ez azért egész jó, remélem lesz olyan is mikor azt mondom már 5 éve nem dohányzom. .. de meglepően könnyen megy. Nem hiányzik, nem vagyok a leszokástól feszült. ... ebből is látszik hogy nem voltam nikotin függő. ..

Azt hiszem mára ennyi.... viszont készülök a szünetben egy nagyobb lélegzetvételű összefoglalóra. Ebben megpróbálok minden fontos és általam tapasztalt dolgot összegezni. Annak ellenére hogy az elején közöltem nem akarok egy informatív blog lenni, úgy érzem sikerült azért tudnivalókról is írnom. Igazán onnantól fog pörögni a blog amikor megvettem a fotós felszerelést. Akkor minden szabadidőm a fotózásnak fogom szentelni és elkezdem beutazgatni Angliát.

Szép estét mindenkinek és Boldog Mikulást nektek!!! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr384951944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsomatograf 2012.12.10. 09:34:35

NYehehe.... Volt a tömegben valaki, aki NEM vette fel mobillal a tüzijátékot? Kicsit morbid, hogy mindenki a jobbkezét előre-fel kinyújtva áll...
süti beállítások módosítása