WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Kingstoni kiruccanás, trollkodás az Apple storeban :)

2012.11.10. 11:56 justStevee

Megint csak jó sokat kihagytam. Ez betudható annak, hogy az elmúlt napok elég sűrűek voltak, meg mellette a lustaság is győzött :D Most megpróbálom összefoglalni a szerda-csütörtöki Kingston-i kiruccanásom (sajnos nem a Jamaicai Kingston :/ ) illetve a pénteki NI interjú, Argos-os vásárlás témát. Nem lesz egyszerű.. így megint kimaradnak a dolgok, amiken elgondolkoztam, de azok is megérnek magukban 1-1 bejegyzést, meg ma kedves Mr. P. Kuti barátommal is találkozom (szokd meg Peti mostantól minden leveleden ez lesz írva :D ) és trollkodunk kicsit London belvárosában. Végre bejutok oda is 2 hónap után :D

De haladjunk szép sorban, mert úgy illik. Szerdán gondoltam egy nagyot és átbuszoztam Kingstonba. Ami nincs messze, mert a Hampton Court Palace mellett a folyóparton lévő úton, el lehet odáig sétálni :D De én ugye lusta vagyok így buszoztam. Most nagyképűen buszozom és villamosozom, mivel vettem 1 hetes villamos és buszbérletet. :D Így lehet rajkodni, mivel minden „piros” buszra érvényes (vagyis ami a TFL üzemeltetésében van). Könnyebb is így az életem, kimozdulás terén. Na de térjünk vissza Kingstonba. Ezen a hídon halad át a busz:

2012-11-08 12.38.21.jpg

Majdnem ugyanaz, mint ami Molesey-ben van, csak ez rövidebb ha jól néztem. :D Először elbuszoztam a Kingstoni buszvégállomásig és közben megnéztem, hol vannak érdekesebb dolgok, amiket érdemes megnézni vagy fotózni. A végállomásról visszabuszoztam kemény 2 megállót és nekiestem a túrámnak. Sose szerettem plazazni, de ez most érdekelt. Kívülről is hatalmas volt, de amikor bementem.... amúgy ez az egyik oldalbejárata:

2012-11-08 11.20.10.jpg

Na szóval ide mentem be.... magam sem tudom miért, mikor otthon is kerülöm az ilyen népbutító, gigafost áruló egységeket, de most ide be kellett mennem. Már csak az építészeti kíváncsiság miatt is... :D De nem bántam meg, hatalmas, de kifejezetten kellemes, de nem ezért nem bántam meg, hanem mert találtam bent egy Apple Store-t. :D Régi vágyam volt trollkodni egyet egy Apple Storeban :D Otthon ilyen csiribiri APR-ekben nem akkora vicc, de egy Apple Store!!!!!! Na az már más életérzés. :D 

Na azért nem trollkodással kezdtem, hanem felmértük a terepet. És itt jön az, hogy valamit meg kell dicsérnem az Applel kapcsolatban. 

Szerintem az Apple Store a világon a legjobban kitalált bolt. De ezt hogy is értem... nincsenek válaszfalak, hatalmas állványok amikre a cuccok vannak pakolva, egy kurva nagy tér az egész és szigetekre van „osztva” ahol ki vannak rakva a cuccok. A fehér dominál mindenhol és hatalmas nagy szabadságérzete van az embernek, ilyet ezelőtt még más boltban nem éreztem. Úgy éreztem bent magam, hogy bármit megtehetnék. Szóval emiatt egy jó nagy piros pont az Apple-nek. Kurvasok kütyü volt kipakolva, minden ami alma, de ez egy alma bótban elég egyértelmű. Ha már úgyis betértem akkor végig is búzertam mindent. Élmények:

iPhone 5: eddig is szépnek tartottam, élőben is az, nagyon vékony, könnyű, szóval egy jól összerakott telefon. Egyszer játszós telefonnak tuti veszek, de nekem az android megfelel mindenre amire használom.

Ipad mini: ez egy kalap marhaság, egy kézben tartani szar, kényelmetlen úgyhogy Tim Cook barátom elmehet a faszba a hülye szövegével (a Nexus 7-el összehasonlítva, azt egy másik boltban buzertam és szerelem első látásra :D ) mert ez minden csak nem kényelmes egy kézben tartva. Maximum annak akinek a tenyerében amúgy is elfér egy normál pizza... képe annak ellenére hogy nem túl combos a felbontása szép, és gyors mint az állat... de ennek ellenére nem kéne

Retina Macbook Pro: érdekes cucc, bár én csak a retina kijelző miatt szántam rá időt. Mindenkinek masszív merevedése van erre, de nem értem miért. Én nem fostam le a bokám mikor megláttam és nem fogott el a wow érzés.. szép de semmi extra, az én hd kijelzős HP-mnek is szép a képe... ennyi.. de majd a sok pixelbuzi úgyis megtalál emiatt..

Macbook Air: ez egy felesleges játékszer szerintem... ha 11-es, ha 13-as... ha netezni akarok veszek egy tabletet, ha meg dolgozni akkor izmos asztali gépet vagy olyan laptpot, így én nem látom ennek létjogosultságát, na jó a fotóriportereknek, jó egyből küldeni a képeket, de azon kívül...

iMac: szerelem első látásra... 27” amit kinéztem és azonnal be is teszteltem rajta a fotósprogramot és a videóvágót. Azt kell mondjam elégedett vagyok. Mind a dizájnnal, mind a tudással. Ez az első olyan Apple cucc aminél tényleg azt érzem, hogy KELL, így csupa nagy betűvel. Idővel veszek is amint minden a helyére kerül. Azért ezen a fotóutómunka nem egy szar dolog (teszteltem, bent az üzletben :D ) Az Aperture meg egy kifejezetten jól használható progi, most, hogy volt szerencsém használni... úgyhogy Apple, életemben először elérted, hogy egy terméked kelljen :D

Mac mini: ezzel a cuccal nem tudtam mit kezdeni... nem értem ki a célközönség, de nem baj :D

Mac Pro: kicsit olyan semmilyen dizájn, de biztos jól működő izmos cucc, de én akkor is az iMac mellett tettem le a voksom. :D 

Ipod touch: mint egy kicsinyített iPhone, de legalább vidám színekben is van :D

Ipod nano: ez annyira pofás, hogy már a kell érzést kelti bennem, de mível én a telefonomról hallgatok zenét, így esélytelen.. bár egyszer talán, mert annyira viccesen néz ki, hogy ezt még én is bevállalom :D

Ipod shuffle: no comment, ennek sosem láttam az értelmét :D 

Jah és a Magic Trackpad egész okos cucc, ha ráérez az ember... ha van benne multitouch és minimum a két ujjas nagyítást tudja akkor egy olyan cucc ami kelleni fog az iMAc-em mellé :D

Majd elfelejtettem, így néz ki a bolt:

bentallcentre_hero.jpg

Mivel lassan indulnom és készülődnöm kell, így a trollkodás részletei és a további Kingstoni élményeket majd ma este (attól függ mikor érek haza) vagy holnap reggel megírom, addig zárásként álljon itt egy videó az utcazenészről aki rohadt jól tolta. Vagy fél óráig hallgattam...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr384900111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása