WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Megint eltelt egy hét

2012.10.27. 15:17 justStevee

Megint csak kihagytam pár napot, de jobb ez így mint naponta rövid postokat írni. A melóról magáról most nem igazán akarok írni, csak néha a feladatok, a megoldandó problémák változnak, de egy napom nagyban hasonló. Annyi változás történt, hogy a 3 órányi szünetemben már „tudok” aludni. Vagyis nem kifejezetten aludni, csak pihenni. Kicsit „berendeztem” az egyik raktárt ahol pihenni szoktam. Nem egy luxuslakosztály, de pihenésre, „fetrengésre” ideális! :D Csütörtökön volt szerencsém rendőrökhöz. :D Kint dohányoztam az iskola előtt a szünetemben, mikor megállt egy rendőrautó és kiszállt belőle egy rendőr (milyen meglepő, hogy nem tűzoltó). Én épp telefonáltam.. itt ért az első kellemes meglepetés, mert nem arcoskodott, hanem szépen megvárta, hogy befejezem a beszélgetést. Normális volt, csak annyit kérdezett, hogy minden rendben van-e (gondolom a környéket ellenőrizték). Mondtam, hogy igen és hogy itt dolgozom az iskolában csak kijöttem dohányozni, megnéztem a céges ID kártyám (mivel ez mindig a nyakamban lóg mikor dolgozom) és kérdeztem, hogy kihozzam az útlevelem, mert itt van nálam csak bent van az iskolában. Mondta, nem kell, köszöni szépen és elment. Teljesen meglepett ez a normális hozzáállás.  Ráadásul nem egy fánkzabáló 90+-os csávó volt, hanem 28-30 körüli, jó kiállású gyerek, olyan tipikus akciófilmbe való zsaru, a csajok azonnal maguk alá pisiltek volna ha látják :D

Szóval megvolt az első élményem a rendőrséggel és meglepő de azt kell mondanom kellemes volt. :D Igaz ez időben később történt de ha már rendőrség akkor meg kell, hogy e,említsem, a rendőrök tömegközlekedéssel is utaznak. Tegnap v tegnap előtt 2 rendőr velem utazott a villamoson :D kb. East Croydontól Addington Village-ig :D Szolgálatban lévő rendőrökről van szó, természetesen.  

Na de térjünk vissza a reggelekhez, mostanában szinte minden reggel köd van. Korábbi postban már beszámoltam, hogy van egy gyönyörű látvány, amit lefotóznék ha lenne időm meg DSLR nálam, de megpróbáltam telefonnal:

2012-10-23 04.58.13.jpg

Kifejezetten szar, sőt még annál is rosszabb, de talán érthető mire akarok kilukadni... A következő pár kép az utolsó alkalommal készült amikor még az East Croydon-i állomásról indultam:

2012-10-24 05.31.12.jpg

Tudom ez rettenetesen meglepő lesz, de ez egy vonat :D

2012-10-24 05.34.06.jpg

2012-10-24 05.34.46.jpg

Ez meg egy színváltos "házikó", azt hiszem valami irodaépület, de nem vagyok biztos benne.. amúgy azt hiszem még tud 2 másik színt is (a pirosat tuti). 

Tegnap leveleket szedtem össze (volt mit) a suli területén van pár méretes fa, ami ipari mennyiségben termeli a levelet. Gondoltam készítek pár őszi hangulatú képet is. :D

2012-10-25 09.48.29.jpg

2012-10-25 16.50.19.jpg

Szóval itt is tombol az ősz ezerrel. A hét is eltelt, Most élvezem a hétvégét kipihenem magam és hasonlók. zárásként egy kép, csak hogy a TFL milyen komolyan veszi az utas tájékoztatást:

2012-10-26 05.06.37.jpg

Ezen a vonalon New Addington-Wimbledon az összes megállóban ki van rakva, már a hét elején. Így csak az nem értesül róla aki, hülye vagy vak. 

Szép hétvégét mindenkinek, ha valami eget verően fantasztikus, extra, csodálatos történik, akkor ígérem beszámolok róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr594873001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása