WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Csak úgy

2013.04.14. 16:29 justStevee

Na de rég írtam bármit is... bár igazándiból nem is nagyon érzem magam motiválva arra, hogy írjak. Rájöttem, felesleges erőltetni. Akik olvassák azok 99%-ban ismerőseim így facebookon is látják a fontosabb történéseket.... ha nem célorientált blogot vagy olyat írok ami tele van kamuval/színezéssel akkor szélesebb rétegeket nem fog érdekelni... ez van nem is igazán érdekel, azért nem fogom lekamuzni a csillagokat is csakhogy nőjön az olvasótábor.

Az élet zajlik, halad és az elkövetkezendő 1-1,5 hónapban változások lesznek :D A suliban ahol helyettesíttek, már nem fog visszajönni a gondnok és mivel április 31.-vel lejár a betegszabija is így az iskolának meg kell hirdetnie az állást. Úgyhogy direktben nem vehetnek fel, de ahogy beszéltem a Lindával szerintem én is pályázhatok rá, és fogok is! Hátha sikerül megcsípni, és az interjún fog azért nyomni a latba amit az elmúlt fél évben letettem az asztalra. De nem rohanok ennyire előre, majd ha itt lesz az ideje, akkor pályázunk és meglátjuk. De miért is akarom ezt ennyire, ennek sok oka van:

-jobb fizetés (majdnem kétszerese a mostaninak)

-elköltözhetek Kingstonba vagy Moleseyba így max. fél órára csökkentve a napi utazási időt 3 óra helyettesíttek

-már ismerem a suli minden dolgát, ismerek mindenkit, jóban vagyok szinte mindenkivel így nem kellene egy új helyen előröl kezdenem mindent, mert ha innen mennem kell akkor fogalmam sincs hova rak a cégem..

Ha pedig mégsem sikerül a dolog akkor sem esek kétségbe. Akkor beszélek Norbert barátommal és intéz nekem melót Southhamptonban ahol ők is vannak. Már váltanom kell, mert ez kezdésre okés volt, de így sosem fogok a céljaim közelébe jutni... Na kb. ennyi a nagy helyzet, jövő héten újra kezdődik a suli, így már gyerekek is lesznek, újra indul az élet :D Múltkor újra voltam a belvárosban fotózni úgyhogy így a végére pár kép! Szép napot mindenkinek itt süt a nap 20 fok van :D

blog 01.jpg

blog02.jpg

blog03.jpg

blog04.jpg

blog05.jpg

blog06.jpg

blog07.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr485222386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása