WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Lemaradtam, mint az a bizonyos borravaló...

2012.10.21. 20:12 justStevee

Az elmúlt napokban eléggé el vagyok maradva a bloggal. Szégyenlem is a pofám rendesen, de mivel egy napom reggel 4-től este 11-12-ig tart így szerintem ez most elnézhető. De most bepótolom az elmúlt napokat.  

Valahol ott hagytam abba, hogy beszámoltam az első napomról a suliban. A csütörtök-péntek is jól telt. 3 és fél órányi szünetem van ami nem kevés. Csütörtökön mivel jó idő volt, bebuszoztam a Hampton Court-i állomásig, mivel szép a környéke (hajókikötő, híd, stb.) de mindjárt meglátjátok, mert készítettem képeket. De előbb elmesélem hogyan néz ki egy napom az iskolában. Pontosabban kezdem ott, hogy 4-kor kelek, séta a villamosra. Be East Croydon-i vasútállomásra onnét Clapham Junction állomásra, onnan Hampton Court állomásra, majd busszal a sulihoz. Szép móka na :D Napi majd 4 óra az utazás oda-vissza. De kezdek angolosodni :D Ezt úgy értem, hogy lassan én is angol módon a tömegközlekedési eszközökön élek. Enni még nem ettem a vonaton, de minden reggel magamhoz veszek egy Metro újságot. Igen itt is van. De nem az a fos 6-8 oldalas valami mint otthon hanem masszív 87 oldalas olvasmány, igaz a 87 oldalból 20 minimum reklámmal, hirdetéssel van tele, de kifejezetten nagy információtartalma van.  Kifejezetten sok mindent megértek belőle, úgyhogy egész jó elfoglaltság reggelente. Meg nyelvgyakorlásra is jó. :D Reggel általában 7:15-re érek a suliba és már mindig van ott valaki... nem értem minek járnak be ilyen korán mikor a tanítás 9kor kezdődik, de nem az én dolgom. A reggeli procedúra, hogy kinyitom a konyha kapuját, a suli 2 nagy és 2 kiskapuját, a Children's Centert és ha nem lenne ott senki akkor a sulit is én nyitnám, de így nem kell. Reggelente körbejárok a suliban, lecsekkolom a dolgokat, azt 8:40-ig nem sok dolgom van. 8:40-kor kinyitom a hátsó kaput ami egy kis utcára néz illetve az iskola első és hátsó része közötti kaput, majd ezt a kettőt bezárom 9:10-kor. Ezek után megint „semmi” dolgom, így mászkálgatok, ellenőrzöm a dolgokat.

10:45-től meg indul a szünetem, ami 2:30-ig tart. Na akkor most jöhet a csütörtöki élménybeszámoló. Mivel kifejezetten hosszú szünetem volt (van mindig :D ) így gondoltam visszabuszozok a vasútállomásig, mert épp mellette folyik egy folyó (kövezetek meg de fingom sincs mi a neve) és ott fogok ebédelni, mert miért ne :D Így is tettem, beugrottam a Tescoba és vettem magamnak, kemény 1Ł-ért valami Belga fánkot. :D Ezt:

2012-10-18 12.42.00.jpg

4 darab van egy dobozban és eszméletlen finom. Mindezt a folyóparton követtem el, mert miért ne. Itt:

2012-10-18 12.53.34.jpg

Miután elfogyasztottam a lightos kis ebédem, fogtam magam és körbenéztem, és persze fotóztam, mert volt mit. Pofás a hely, meg szerencsére jó idő is volt így elvoltam mint a befőtt :D Itt vannak a képek a szokásos indafotós formában:

 

2 előtt nem sokkal úgy gondoltam ideje visszaindulni, mert mégsem szép az első teljes munkanapomon késni. Visszafelé pont útba esett egy templom, amit nem hagyhattam ki, hogy ne fotózzam le:

2012-10-18 14.01.57.jpg

A délutánom is hasonlóan telik, mint a reggel ilyenkor 3:05-kor kell kinyitnom a két kaput és 4:40-kor visszazárni. 4 óra felé szoktam elkezdeni takarítani, mert a staff room, meg az irodák az én dolgom, de amúgy van 4 takarítónő, akik tök jó fejek és kedvesek.  Szóval kb. ennyi egy napom, illetve ha van valami javítani való, akkor azt csinálom meg, mert hát mégis csak gondnok vagy mifene lennék. :D Hazafelé fotóztam egy kis naplementét, sajnos nem adja vissza a látványt, de hátha:

2012-10-18 18.16.47.jpg

A hazaút a szokásos volt, "hosszú" és rohadt sok ember... de mint kiderült van gyorsjárat is, az Clapham Junction után először East Croydonban áll meg, ami akárhonnan nézem 30-40 perc spórolás. Csütörtökön még nem mertem rá felülni, mert gondoltam biztos másfajta jegy kell rá, de pénteken már leszartam, nem érdekelt, ha ellenőr jön majd ki stand uppolom, hogy én ezt nem tudtam, csak az útirányt néztem és a jegyem oda szól :D Csütörtök este hazafelé beugrottam az utcánk végén lévő Lidl-be és vettem 2 hambit 1,45Ł-ért. ki merem jelenteni, hogy finom volt, nem is kicsit. Olyan gyönyörű pénztáros csaj volt a pénztárban ahová álltam, hogy elgondolkoztam, visszamegyek még valamit venni. :D Az este további része kaja, fürdés, kockulás, szóval szokásos dolgok, ezek részletezésébe nem is mennék bele.

Péntekről megint csak nem számolok be részletesen, mert hasonlóan zajlott, csupán annyi különbség volt, hogy nem mentem el sehová, hanem kiültem a tanári szoba „elé” a szabadba és ott kajáltam, meg olvastam. Aranyosak voltak a tanárok , mert azt hitték, hogy nem merek beülni vagy nem tudom, hogy nekem is szabad oda beülnöm és jöttek ki, hogy miért nem megyek be. Én meg mondtam, hogy szeretem a szabad levegőt és tényleg jó idő volt és ezt élvezni akarom amíg így van.  

Viszont péntek reggel fotóztam egy kis napfelkeltét:

2012-10-18 07.51.56.jpg

Amúgy ilyen komoly felhőképződmények szoktak megjelenni az égen:

2012-10-18 09.11.11.jpg

2012-10-18 12.02.38.jpg

Szóval a péntek is eltelt, semmi extra úgyhogy nem számolok be róla. Szombat és vasárnap a pihenés jegyében telt. Alvás, döglés, kockulás, film nézés, ennyi. Zárásként itt egy kép a suliban lévő nyusziról, mert van nyuszi is a suliban :D

2012-10-19 07.51.14.jpg

Majdnem elfelejtettem, így a legvégére egy rövid videó a zsilipről, a minőség nem a legjobb de ez van. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr494861508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justStevee 2012.10.22. 05:24:35

@Zsomatograf: Azért ez erős túlzás :) a f*s Galaxy Gioval készültek.... de majd pár hónap múlva mikor meglesz a gép :D Meg addig is mikor lesz időm, az Olympussal :D

Zsomatograf 2012.10.23. 19:51:54

blogba jók. láttad fb-on a hétfői képeimet? 10 éves kompakt géppel készült, full amatőr módban. lehetett volna sokkal jobbat csinálni, de ott és akkor nem volt nálam más. meg azóta se. :-) de a lényeg látszik, szerintem tök jól.
süti beállítások módosítása