WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Kis összefoglalódás

2012.09.16. 14:48 justStevee

Megint csak egy összefoglalás lesz, mert kicsit elmaradtam, ami köszönhető a lustaságomnak és annak, hogy melóztam is. Megint nem nagyon lesz képanyag, mert mostanában nem fotóztam, meló miatt se, meg az idő is mindig akkor szarik be amikor fotózni akarok. Most is tök szürke minden de délután akkor is elmászok egy körre és megpróbálok értékelhető képeket alkotni és postot gyártani belőle.

Az összefoglalást péntek estével kell kezdenem. Atiék 7 körül értek haza, úgyhogy megint csak nagy volt a kapkodás. Közben megérkezett a Józsi, aki ugyanannál a cégnél dolgozik, mint az Attila. Ő helyettesíti amíg nem érnek vissza, illetve „fuvaroz” engem. Mondjuk még ha lenne jogsim akkor se merészkednék ki az utakra. Az angolok nem normálisak vezetés terén. Valószínűleg szerelmesek a körforgalomba, minden 2. kereszteződés körforgalom. A kedvencem a „díszkörforgalom”. Ez a kereszteződésbe festett fehér kör, aminek minimális átmérője van, tehát normál körforgalom funkcióját véletlenül sem tudná ellátni, de ott van, fel van festve és úgy kell használni, mint egy körforgalmat. Szerintem ezek betegek, de mindegy nem ítélkezem, ha ez nekik jó. :D

Na de a lényeg, át lett beszélve a Józsival az összes hely ahová mennünk kell, én megkaptam a címeket, kulcsokat, kódokat (most kibaszott fontos embernek érzem magam :D ) 8 előtt nem sokkal neki is indultunk a melónak. Nem kis kör. Csak, hogy értsétek itt egy kép róla, az I jelű egyben az A-is tehát kiindulási-érkezési pont.

Útvonal kicsi.jpg

Ez összesen 95,7 mérföld ( az kilométerben 153,2 ) ami azért nem kevés, főleg úgy hogy ebben takarítás is van. De jó móka, csak fárasztó annyit autókázni. Ezt a kört hajnali 2re tudtuk le szóval masszív volt. De az élet már csak ilyen és amúgy is megfogadtam ha kijövök, tök mindegy mi lesz a meló csak legyen és minél több.

Szombaton így elég későn 10 után nem sokkal ébredtem. Szokásos reggeli semmittevés, majd erőt vettem magamon és elkészítettem az ebédem. Nem volt nagy valami fűszeres-sajtos csirkecomb hasábburgonyával. Finom volt meg elég hamar el is készült. Rég főztem (pontosabban sütöttem) magamnak. Csak magamnak nem szeretek sütni/főzni... 

Ebéd blog.jpg

Nem a legszebben lett díszítve és tálalva, de csak paradicsom volt itthon meg igazándiból csak a fotó kedvéért díszítettem. :D Ebéd után édes a pihenés így kockultam egy jót, meg megírtam a Józsinak, hogy már 4 kor zárnak a kis könyvtárak így indulhatunk korábban. 4 után pár perccel itt is volt és nekiindultunk a melónak. Szerencsére ez kisebb kör csak 46 mérföld :D 3 könyvtárat kell megcsinálni. 7 után itthon is voltam. A Walton on Thames-i könyvtárban volt egy vicces eset. A könyvtár már ugye zárva van mire mi megyünk, be van riasztva, stb. Bejutni is csak kártyával lehet. Elindulunk befelé erre egy 10-12 éves körüli gyerek „beosont” mögöttünk. Azt hitte a srác, hogy nyitva van a könyvtár. :D Hát mondtuk ez pech mert a főbejáratot nem lehet belülről kinyitni (vagyis én nem tudok róla :D ) így fel kellett „vinnem” a srácot a 2. emeletre és a hátsó kijáraton kiengedni :D Amúgy az angolok könyvtárba járási szokása számomra visszataszító... ezek a „gyökerek” kajálnak a könyvtárban..... a pofám leszakadna, ha csak eszembe jutna egy könyvtárban enni, ezek meg ott kajálnak és néha nem kis mocskot hagynak maguk után... gusztustalan na, ennyire nem tisztelni egy könyvtárat. Vagy lehet csak én vagyok ennyire elfogult, mert imádok olvasni és én tisztelem a könyveket, mert gyerekkoromban nagyon sokat kaptam a könyvektől. (Aki ezt nem érti annak hiába is magyarázom)

Megint volt sikerélmény angol terén, az egyik kis könyvtárban még ott volt az egyik könyvtáros nő és teljes mértékben értettem amit mondott és még válaszoltam is neki és elnézést kértem tőle, hogy ilyen korán jöttünk ( húúú de komoly vagyok :D ) Rájöttem „stresszhelyzetben” (mikor nem vagyok rá felkészülve, hogy angolul kell beszélni) úgy vág az agyam, hogy az hihetetlen.

A szombat este eltelt pihenéssel és filmnézéssel. Most már kezdem felfogni mi a jó egy 108 cm-es Full HD tv-ben. :D Mégis csak más azon nézni egy filmet, mint a 15,6-os laptopkijelzőn. :D

Ma a döglésen kívül sok mindent nem csináltam. Reggeli fürdés, energiaital (itt se bírom ki nélküle) még jó, hogy az ASDA-ban van occsóért és még finom is mert narancsos :D És ma is volt sikerélményem, a szomszéd csaj/nő átkopogott, hogy oda tudnám-e adni a telefonom, mert elkeverték a házi telefonjukat és meg szeretné csörgetni. :D Ezek szerint nincs mobiljuk?? Vagy csak engem akar :D Ez már a 2. eset, hogy „beszélgetünk” pár mondatot. Angol létére egész aranyos/helyes.. :D

Most meg úgy ezeket a sorokat tolom ezerrel. Post után ebédkészítés és 4-5-6 felé egy kis séta, persze csak ha nem kezd el esni az eső :D Még a holnap délelőttöm szabad, mert délután 5-től újra meló!


A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr284780349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása