WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Csak egy nap.....

2012.09.14. 20:09 justStevee

A mai postban valószínűleg nem lesz semmi WOW effekt... (nem mintha eddig lett volna) :D

A reggel nagyon korán kezdődött. 2-kor keltünk (és igen a.m. ) és irány dolgozni. Én mondjuk semmit nem csináltam csak az Attila mutatta meg, hogy melyik melóban mi a fontos és a kódokat is, mert a hétvégére mennek haza magyarba és én fogom helyettesíteni. - Jelen pillanatban jól jönne ha lenne jogsim, de ez már csak ilyen... de elméletileg lesz egy srác aki ugyan annál a cégnél dolgozik, mint az Ati. Ő lesz a sofőröm, illetve segít is nekem. - de egyenlőre még nem tudom ebből mi lesz, mert még nem értek haza..... de nem idegeskedem, nem nekem fontos...

Reggel fél 7-re haza is értünk és egy kis alvás. 9-kor már fent is voltam. Atiék elég sokáig készülődtek, így lett 11-es indulás. Ők mentek a dolgukra, utasokért akiket visznek haza, meg mit tudom én. Mi pedig a Zolival beugrottunk Croydonba egy Sportsdirect boltba, mert venni akart a lányának valamit. Egy pár Lonsdale cipő és egy kapucnis pulcsi lett belőle. Én se bírtam magammal így megleptem magam egy Lonsdale kapucnis pulcsival :D a 45Ł-os cuccot szégyen lett volna 13Ł-ért nem el vinni :D

Lehet hiányozni fog a költségvetésből, de úgy is csak egy pulovert hoztam, meg mert miért ne naaaaaa...

Cuccok egyben blog.jpg

Ezeket a dolgokat vettem hirtelen felindulásból :D Lonsdale pulcsi, 750mAh Backup Battery (jól jön, hogy nap közben ne merüljön le a teló, ha nem vagyok konnektor közelben, 5 pár zokni, mert kicsit fogyóban van. Orange-os sim kártya (yes már van angol számom :D ) és egy lottó..... ki tudja

Utána elmentünk az ASDA-ba, hogy bevásároljak a hétvégére, mert enni azt kell. Azt haza jöttünk azóta itthon teszem a semmit. Vagyis nem annyira semmit, mert levittem a kutyát sétáltatni amit ma visznek haza az Atiék, meg a kislánya is lejött velünk sétálni, úgyhogy elvittem a játszótérre, csináltam neki uzsonnát....

..most meg várom, hogy végre hazaérkezzenek és mehessek dolgozni a sráccal aki segít nekem megcsinálni a helyetesítéseket.  

Backup Battery blog.jpg

Jó cucc ez a Backup Battery. :D És az egész kb. 6X6cm-es és 1 cm vastag.

Na mára ennyi, indulok melózni.

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr964777780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodSeth 2012.09.14. 20:19:49

Ehhez a backup akkuhoz UG? Minek? Szerintem tök egyértelmű a használata, de midnegy. :D

justStevee 2012.09.15. 03:23:48

@finnorszag: manapság a fakocka mellé is jár, hidd el sok olyan hülye van aki azt se tudja hol az eleje :D

Gwendir 2012.09.15. 15:46:24

Biztosan 750 mAh az a battery? Elég kevésnek tűnik... :-/

justStevee 2012.09.17. 10:45:51

@Gwendir: Biztos, hogy annyi.. arra amire jelenleg kell bőven elég, ez egy sos megoldás, vész esetére... még nem volt időm 10.000mAh-t keresni, de meglesz az is

Gwendir 2012.09.24. 14:13:01

Én eBay-ről rendeltem az SGSII-mhöz plusz akksikat, darabonként 1800 mAh-esek (állítólag, bár sztem pont ugyanannyit bírnak, mint a gyári 1600-as), nagyon olcsók voltak, sztem te is nézz szét arrafelé! :)
süti beállítások módosítása