WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

"Ebéd" VIII. Henrikkel...:D

2012.11.07. 22:41 justStevee

Még a tegnapi posttal is adós vagyok, így nem aprózzuk el egyből a közepébe vágok és az unalmas részeket (reggeli dolgok, suliban a meló, stb.) kihagyjuk! :D

Ami a lényeges volt a tegnapi napban, hogy VIII. Henrik mellett ebédeltem... na jó ezt átfogalmazom, mert így feltételezitek, hogy valami perverz állat vagyok aki egy sír vagy kripta mellett ebédelt. Mivel ugye drága Henrik barátunk már pár száz éve nem velünk bulizik. :D Ezért pontosítok, nem vele, hanem a kéglije mellett ebédeltem ami név szerint a Hampton Court Palace. Itt egy kép, hogy hol is kajáltam:

2012-11-06 12.16.57.jpg

A pad ami a legközelebb van, na az volt a helyem :D Balra pedig az a hosszú fal ízé a palota kerítése. Rettenetes nagy ez a palota. De itt egy kép, hogy mégis mekkora:

Hampton Court Palace_1.jpg

De a lényeg, hogy a korábbi képen jelzett helyen a folyót nézegetve fogyasztottam el az ebédem. Utána besétáltam a "kapuig", addig még be lehet jegy nélkül, és csináltam pár képet. De tervben van egy komolyabb fotózás is, csak az még várat magára.

2012-11-06 12.05.23.jpg

Na ez az a "kapu" amin ha bemész van egy rohadt nagy belső udvar és utána jön ténylegesen a palota!!!

2012-11-06 12.05.41.jpg

Ez a kaputól balra található rész, funkciója ismeretlen számomra, de ez így van az egész épülettel, majd ha már megjártam, akkor tudok érdemben is nyilatkozni.

2012-11-06 12.05.46.jpg

Ez még jobban balra van :) de rohadt informatív vagyok mi :D és a kép nagyon bal szélén van a főkapu.

2012-11-06 12.06.05.jpg

Ez pedig jobbra található. Tudnám mi a vérnek építettek anno ekkora hodályokat, ebben egy kisebb város simán elszállásolható lenne. :D

2012-11-06 12.07.53.jpg

Az információs tábla, csak a miheztartás végett. :) A következő kép pedig már kívül készült

2012-11-06 12.09.15.jpg

Tehát, mint a képeken is látható, nem egy csúnya hely ez és a legszebb, hogy minden nap lehetőségem van ezt megnézni, mivel innen nem messze (pár km-er, gyalog 20-30 perc séta) dolgozom. Ide még visszajövők belépővásárlással, mert az egészet meg akarom nézni, meg fotózni szeretnék. Mint látható, van mit.

Igaz mára hosszabb postot ígértem (ez azokhoz szól akik fészbúkon ismerőseim :D ) illetve a mai Apple Store-os  trollkodásom részleteit, de bevallom kibaszott fáradt vagyok így a mai postnak itt vége szakad és holnap, holnap után bővebben folytatom, mivel holnap van a héten az utolsó napom, pénteken meg NI interjú.

Na peace mindenkinek!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr464896182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása