WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Fotós post, mert néha sok a duma....

2012.12.15. 18:47 justStevee

Ígértem valami velős postot a múlthetii kiruccanásomról... a forgatásról már beszámoltam. Most jöjjön az újabb városfotózás.. vagyis csak egy része. Kicsit ma elhavaztam és így még nem értem az utómunka végére. Ezért ez inkább egy fotós post lesz, némi magyarázó szöveggel. Remélem megbocsájtható bűn :D Hamarosan újra velősebb, angliásabb postokkal jelentkezem illetve a hatalmas angliai, tudnivaló összefoglalóval az ünnepek alatt. Addig is élvezzétek a képeket és bárkinek, bárminemű kérdése van, nyugodtan tegye fel a post alatt.

Csavargás 01.jpg

Ezt a képet még a nap legelején fotóztam... ez pár 100 méterre van a Waterloo Stationtól. Valami galéria ha jól értelmeztem, de ígérem legközelebb megnézem mi is ez. Először nem hittem a szememnek. Mondom az oké, hogy nagy Transformers fan vagyok. De, hogy Transformerseket haluzzak Londonban az kicsit sok :D Főleg úgy hogy nem élek semmilyen tudatmódosítóval. Ez a kép adta magát, szerintem hatalmas ötlet és nagyon pofásan néz ki élőben. Legközelebb más szögből is lesz róla fotó, csak itt éppen siettem a Thor 2 forgatásra és nem volt "felesleges" időm több képet készíteni :D

Csavargás 03.jpg

Csavargás 04.jpg

A már korábban emlegetett (és a forgatásos postban látott) St. Paul's Cathedral. Be sajnos még nem mentem, de ha be lehet menni akkor mindenképpen megnézem belülről mert csodálatos épület. Akit jobban érdekel a története azoknak itt a wikipediás link:

http://en.wikipedia.org/wiki/St_Paul's_Cathedral

ez előtt zajlott a forgatás.

Csavargás 07.jpg

Az az épület távolról, amiről mióta láttam az első fotót azóta látni akarom élőben. 

Csavargás 10.jpg

Csavargás 11.jpg

Szerettem volna több képet is készíteni róla, de sajnos nagyon "szűk" helyen van.... egy csomó épület közé van beszorítva így csak nagyon közelről, illetve a korábban látott távlatokból lehet fotózni... ez elszomorít, mert ez élőben nagyon gyönyörű egy épület és a szomszédságában van egy másik, de arról sajnos nem lettek jó képek, majd legközelebb... illetve most épül tőle talán 60-80 méterre egy újabb hatalmas épület. :D 

Teljesen érdekes látvány a régi angol épületek között ezek az új, modern, hatalmas épületek. 

Csavargás 13.jpg

Ez a katedrálisnál lévő szökőkút... sajnos jobb szöget hirtelen nem találtam, de később minden nem annyira jól sikerült képemből készül egy újabb sokkal jobb.... de az már csak jövő év közepe tájékán mikor meglesz az új felszerelésem....

A sok turistával - és ahogy néztem mindenki mással ellentétben - én lementem a Temze árterébe... tiltó tábla nem volt, és volt lépcső lefelé, így úgy gondoltam ha már nem tiltják (itt angoloknál ha valamit tiltani akarnak arra nagyon felhívják a figyelmedet :D ) akkor én csak azért is lemegyek.... megérte és ajánlom mindenkinek aki nem a hagyományos turistaprogramok rabja :D Ez a szakasz a Millenium hídtól balra van (ha a St. Paul's Cathedral felőlik oldalon nézzük...

Csavargás 15.jpg

Csavargás 16.jpg

Csavargás 17.jpg

Sok érdekes dolgot láttam, ide is vissza fogok még térni... de bárki aki szándékozik ide lemenni azoknak felhívnám a figyelmét, hogy nagyon sziklás, köves a talaj és a nedvesség miatt csúszik is.. bakancs használata ajánlott. Már én is áldom a fejem, hogy bakancsban indultam neki a túrának (persze ez annak is köszönhető, hogy egy nagyon kényelmes bakancsom van és élmény volt benne a majd 10 mérföldes séta) 

Zárásként pedig a Tower Bridge egy részlete:

Csavargás 18.jpg

Következő alkalommal jön a többi kép is és remélem végre némi hangulatjelentés az itteni karácsonyi hangulatról, mivel Kuti barátommal holnap meglátogatjuk Hyde parkban a Winder Wonderlandot (végre eljutunk oda, több heti elhalasztás után) illetve végre talán a brutális karácsonyi díszítésekről készült videóm is elkészül.

Kellemes hétvégét minden olvasómnak :D És ne felejtsétek, mindenki hozzon magával még egy embert :D De akár többet is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr324967095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása