WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Thor 2 forgatás Londonban

2012.12.10. 22:04 justStevee

Thor 2 01.jpg

Szép jó napokat mindenkinek! Tegnap szerencsére valaki felhívta a figyelmemet a Thor 2 forgatására itt Londonban így összeszedtem magam és elmentem a St. Paul katedrálishoz, hogy megszakértsem hogyan is forgatnak egy Hollywood-i szuperprodukciót. :D Arra számítottam, hogy valami komolyabb részt fognak felvenni, de „csak” egy tömegjelenet volt. De ennek ellenére érdekes és tanulságos volt. Nagyon komolyan meg van szervezve egy ilyen dolog. A forgatási szünetben, míg újra beállás zajlik simán ment a forgalom, majd egyszer csak felkészülés a felvételre... akkor megállították a forgalmat és had szóljon, de itt egy videó a jelenetről:

Sajnos túl sok érdekes nem történik, de azoknak akik azt a keveset se „értik” a dologból amit kellene azoknak felvázolom a dolgot. A kép közepe tájékán, a belógó embertől jobbra a St. Paul katedrális előtt emberek játsszák, hogy félnek, megijedtek valamitől, majd a végén elfutnak. A jobb oldalt látható kékség a blue box technika miatt kell. Itt egy link, hogy mi is az a blue box:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Bluebox_technika

A rövid lényege, hogy a kék részre utólag fog felkerülni olyan dolog ami jelen pillanatban nincs, illetve nem lehetne élőben kivitelezni, így digitális úton rakják bele a filmbe.

Kb. ez volt az idegfeszítő jelenet. Nem tudom ez után még hányszor próbálták el, illetve hogy volt-e más jelenet. Kicsit „csalódtam” (de annak ellenére, hogy nem egy hatalmas, látványos jelenet nagy élmény volt, főleg, hogy a rendező tőlem fél méterre állt a jelenet előtt 10 perccel :D ) így nem vártam meg történik-e még valami. Ezen kívül készült még légi jelenet ahol egy piros helikopter randalírozott az égen. Erről is van egy videó, ami több videó összevágása, mert többször is feltűnt és összesen ennyit tudtam felvenni belőle. Nagyon gyorsan mozogtak és mire használtam volna a telefont többször eltűntek, ez a pár felvétel is a szerencsén múlott. Itt a videó:

Erről szerintem nem nagyon kell írnom, majd 2013 október v novemberben mikor jön a film, lehet találgatni ezek melyik jelenetek voltak. :D 

Annak ellenére, hogy én nagyobb dologra számítottam (kb. mint a Die Hard 5 forgatás Budapesten) érdekes volt, látni a szervezettséget, a technikát és ezt az egészet, hogy hogyan készül egy nagy Hollywood-i produkció. Hogyan képesek dolgozni egy "élő" városban ahol az adott területet nem zárták le 100%-osan. Ha lesz még ilyenről infóm tuti legközelebb is kinézek. A post végére álljon itt még egy kép a stábról:

Thor 2 02.jpg

Ennek a képnek az elkészítése vicces volt. Én voltam az egyetlen "bátor" aki egy az egyben a stábot fotózta :D Megálltam a zebra kellős közepén és lefotóztam őket, többször is, hogy minél jobb kép készüljön. A kék kabátos csávó, aki nekünk jobbra fordul éppen ezután a kép után elkezdte ecsetelni a kollégának, hogy őket fotózom és teljesen meg voltak lepődve. :)

Ez után volt egy elég hosszú város fotózásom, de az egy következő post tartalma lesz, mert még utómunka hegyek várnak rám. Addig is remélem ez a minimális kis beszámoló a forgatásról is tetszett. 

Szép estét nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr934955489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása