WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Hátaztamindenit nekije :D

2012.11.26. 22:58 justStevee

Na újra megpróbálkozunk a Noteon való post készítésnek. Most nem a saját szoftverét használom, hanem egy szövegszerkesztő alkalmazást. Ha jól néztem ez tud .doc-ban menteni ami nekem tökéletes az otthoni utólagos szerkesztés szempontjából. A mai nap eltelt és jó hírrel kezdődött. Január 5. tuti kell még a suliban melóznom, mert addig még nem jön a régi caretaker. Így legalább előre tervezhető a bevételem, ami nem egy hátrányos dolog. :) A szünetben kiugrottam a Tescoba megvenni a szokásos heti fotós magazint, illetve vettem kenyeret mert csak azért nem akarok leszállni hazafelé. A hétvége is eltelt 95%-ban semmittevéssel illetve a vasárnapi post megirásával.

Akkor most hirtelen pár gondolat ami felötlött bennem az elmúlt időkben. Az angol csajokkal nem tudom mi van. Nagyon kevés közöttük akire azt lehet mondani hogy szép... jó ennek pont ellentmond, hogy a sulinkban 5 jó csaj is van. És mielőtt bárki jönne a buzi pedofilozásával közlöm hogy én a tanárnőkre és 2 recepciós csajra gondoltam.

Egy csomó tök helyes kis csaj jár a suliba... de mire felnőnek valahogy elcseszödnek. Valami baj mindegyikkel van. Vagy jó a teste és puding feje van (ez tipikus az angol csajoknál, aki látott már az érti miről beszélek. Vagy tök helyes de van akkora kofferja, hogy azt el sem hiszed. Jah és a nagy kedvencük, hogy tök mindegy milyen alakod van, hordhatsz cicanadrágot. (Itt az valamiért nagy divat) Némelyik úgy néz ki benne hogy azzal vallatni lehetne. ;) Öltözködni nem tudnak, de sminkelni se... nagy részük úgy néz ki mintha folyamatosan Halloweenre készülne. Szóval itt nagyon nehéz jó csajt találni ha eredeti angolt szeretnél, de bezzeg a bevándorlok... néha 5 percenként leszek szerelmes. Nagyon durva milyen szép csajokkal/nőkkel lehet összefutni. Egy kép példának (ennél vannak durvábbak negatív és pozitív irányba is) :

english girls.jpg

Akkor most jöjjön egy kis nyugger körkép (bár itt nincs olyan kaszt, hogy nyugger. Eddig csak értelmes nyugdíjassal futottam össze) A nyugger az a kategória aki idősebb mint okosabb. ;) Itt nem élnek vissza azzal, hogy ők öregek, nekik mindent szabad. Rendesen kivárják a sorukat, nem tolakodnak. Sőt volt olyanra is példa, hogy fel akartam magam előtt engedni a buszra, mire közölte, hogy én álltam előbbre, menjek csak.... na ilyen otthon nincs. Nálunk közelharcot vívnak az elsőségért. Komolyan kihoznám őket kicsit tanulni. Jah és nem tobzódnak azokon a buszokon amiken a munkába és iskolába járók. Zongorázni lehet a különbséget. Jah és itt szerintem minden 2. idős vezet. Sokat látok 70 és a "halál" között is vezetni. A lényeg, hogy itt kulturáltak a nyugdíjasok. A magyar nyugdíjasokról kb. mindig ez ugrik be:

nyugger.jpg

Vajon miért????......

Igazán nem bántam meg, hogy a Note II-öt választottam. Az elmúlt 1 hétben mióta megvan már az 5. könyvet olvasom rajta. :) Jól esik újra ennyit olvasni... be kell valljam az elmúlt pár évben igen elhanyagoltam az olvasást. Pedig annak idején ipari mennyiségben olvastam. Mondjuk kezd visszatérni a régi lendület. Az 5 könyv egyike sem volt 250 oldal alatt. Igaz az 5.-et még olvasom. Leszedtem Douglas Adams Galaxis útikalauz stopposoknak sorozatának 2-5 részét. Az elsőt már olvastam 6-7 éve. Nagyon köszönöm Varga Balázsnak, hogy anno a figyelmembe ajánlotta. Hihetetlen amiket írt (mivel sajnos már nem él Douglas Adams :/ ) de érződik rajta a hamisítatlan angol humor amit a ferde lelkivilágom kifejezetten kedvek. :) Szóval újra olvasok és ez nagyon jó. Egy borítókép a pár Douglas Adams könyv közül :D

adams-douglas-vendegl-a-vilag-vegen.jpg

El ne felejtsem a legfontosabbat!!!!! Ma már 1 hete van, hogy nem gyújtottam rá!!! Alakul ez ; ) de a biztonság kedvéért pénteken veszek elektromos cigit, mert ha véletlen a későbbiekben megborulnék akkor se a rendes cigihez nyúljak. De eddig minden rendben, szerintem így is marad. :) Na már nagyon hazafelé tartok :) a villamoson ülök, már csak egy busz (mivel kibaszott lusta vagyok gyalogolni, amúgy ez a villamos lenne az utolsó tömegközlekedési eszköz. ) és haza is értem. Most így hirtelen azon gondolkozom miről kellene még beszámolnom. Megvan.... az első Central Londoni kiruccanásunkról. Abba belekezdek ha hazaértem mert akkor látom a képeket és tudom rendesen időrendi sorrendben írni a dolgokat. ;)

A most hétvégén sem fogok unatkozni. Kuti barátommal egy hosszabb városnézést tervezünk azoknak a dolgoknak a megtekintésévek amik eddig kimaradtak és elmegyünk a Hyde parkban lévő Winter Wonderlandot is megnézni. Természetesen fotós beszámoló arról is lesz. Amúgy ezen a honlapon meg tudjátok nézni mi is ez:

http://www.hydeparkwinterwonderland.com/

Jelenleg nincs túl sok idegzetem részletezni a kiruccanásunkat, úgyhogy álljon itt pár kép. A végén pedig a galéria. Szerintem eléggé egyértelmű helyeken fordultunk meg. :D

London 04 blog.jpg

London 15 blog_1.jpg

És a leglényegesebb kép :D A két majom feszít az M&M mennyországban!!!

Feszítés M&M falván blog.jpg

És akkor itt a galéria, jó böngészést. Lehet utólag majd beszámolok erről részletesebben, de esélyes, hogy csak a most szombati kiruccanásunkról lesz terjedelmes post! :D

A következő két képet nem hagyhattam ki, de a galériába nem raktam bele, mert ennek sztorija van. Előbb a 2 kép, aztán a történet :D

London 20 blog.jpg

London 21 blog.jpg

Az a rövid történet, hogy a képen látható kék motoros futár, miután meglátta, hogy nem tud egyenesen tovább haladni (mivel le volt zárva az út, felvonulás miatt) . Gondolta megfordul.... de itt jött a gond :D Vagy túl lassan ment a motorral, egyszerűen béna volt, vagy általunk fel nem fogható okból de egyszer csak megborult és a motor maga alá temette a srácot. Az első képen az látható, hogy próbálja talpra állítani de az valahogy nem sikerül. Ezt a "szerencsétlenkedést" észrevette a rend éber őre és odasietett segíteni neki. El nem tudjuk képzelni, hogy maga a motor volt ilyen rohadt nehéz, netán a csomagtartóban szállított betont vagy csak simán ketten is hülyék voltak hozzá. De kettőjüknek is 3. próbálkozásra sikerült csak talpra állítani a motort. És akkor is látszott rajtuk, hogy szenvednek de rendesen. :D

Mára ennyi, most mindenki kiolvasgathatja magát :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr684927312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsomatograf 2012.11.27. 08:16:34

Qrvanehéz ám egy olyan motor. No meg messziről is látszik, hogy ez egy betonfutár. :-)

A nyuggereket meg hiába vinnéd ki tanulni, a hazai mentalitás annyira be van égetve nekik, hogy ott is ösztönösen azt használnák, és röhögnének a kintieken.

justStevee 2012.11.27. 21:42:04

@Zsomatograf: de azt látnod kellett volna mit parádézott vele, a kép nem adja vissza :)

Jah, a hazai nyuggerek mindennek az alja... kiv vagyok a mi generációnk milyen lesz...

GodSeth 2012.11.28. 15:25:40

a mi generációnk szar lesz. És egyre szarabb. Mármint itthon. Hogy aztán odakint mi ezzel a helyzet.....??
süti beállítások módosítása