WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Geek perceink következnek :D

2012.11.25. 14:56 justStevee

Na csapjunk a lovak közé (de csak finoman , mert nem szoktam állatokat bántani). Gyorsan vissza olvastam hol is fejeztem be az utolsó „értelmes” blogbejegyzésemet. Ahogy nézem a szolgáltatok kivesézésénél. Átgondoltam a dolgot és úgy vagyok vele több szót nem pazarolnék rá, mert ésszerűbb ha mindenki magának keres szolgáltatót mikor már kint van. Akkor utána tud nézni melyik szolgáltatónak, milyen a lefedettsége, és melyiknek vannak számára megfelelő ajánlatai.

De maradjunk még a telefon vonalon és következzen egy kis gyorsteszt/személyes beszámoló a Samsung Galaxy Note II-ről, mivel van szerencsém ezt a csodát birtokolni :D

De elsőnek álljon itt egy kép a hardverfejlődésemről:

Hardverfejlődésem.jpg

Na ez lenne az androidos telefon fejlődésem, eléggé nagy a mostani ugrás :D Nem csak méretben hanem belbecsben is :D Az első droidom még 2010.szeptember 3.-án (te jó ég több, mint 2 éve droid használó vagyok) vettem. Ez egy LG Optimus GT 540 volt, ami akkor "robbant" be és nagyon jó kis telefonnak számított. Pár adat: 

3”-es 320X480 pixeles, rezisztiv TFT kijelző, Qualcomm MSM7227 600Mhz-es egymagos (akkor még csak nem is álmodtunk több magos procikról, legalábbis telefonokban) processzor, 256 mb RAM, 120 mb belső tárhely (ez ma már viccnek is durva :D ) és 1.6-os android. Akkor ez kifejezetten jónak számított hardveresen (persze voltak erősebb telók, csak azok nem „megfizethető” áron). Nyúztam is majdnem 2 évig.  

A következő lépcsőt egy Samsung Galaxy Gio jelentette: ennek a specifikációi:

3,2”-es 320X480 pixeles, kapacitív TFT kijelző, Qualcomm MSM7227 800Mhz-es processzor (még mindig csak 1 magos), Adreno 200-as grafikus gyorsító, 512 mb RAM és ugyanennyi belső tárhely, 2.2-es android és a Samsung saját TouchWiz felülete amit azóta se szeretek, bár most Note-on már elfogadom, mert egyenlőre nem akarok custom rommal szórakozni. Ezt idén március óta nyúzom, illetve már csak nyúztam, úgyhogy ő elég fiatal versenyző nálam. És most következzen a dobpergés és a most használt Samsung Galaxy Note II specifikációi (mert valljuk be, eléggé impozánsak):

5,5”-os 720X1280 pixeles, kapacitív, RGB Stripe technológiájú Super AMOLED kijelző, Samsung Exynos 4412-es négymagos (magonként 1,6Ghz-en pörgő) processzort, MALI-400MP4 grafikus gyorsító, 2 gb RAM, és 16 gb belső tárhely bár ebből csak olyan 12 gb szabadon felhasználható. 4.1.1-es (Jelly Bean) fut a telefonon a saját TouchWiz-el elbaszva :/

A kameráról egyikben sem ejtettem szót, mert a fotózás a legutolsó szempont számomra de azért álljon itt szépen sorban: 3MP. 3,2MP és végül 8MP.

Szóval elég rendesen váltottam. Tagadhatatlanul ég és föld, az eddigiekhez képest. 

Most a lehető legrövidebben beszámolnék a tapasztalataimról. Nem megyek bele részletes fejtegetésekbe, mert nem techblog vagyok és bármennyire is szeretem ezt a témát (és mondhatom, hogy értek is hozzá) nem ezért olvassátok a blogom. De pár személyes megjegyzést, észrevételt remélem megengedtek (ha nem azt is leszarom, mégis csak az én blogom MUHAHAHA) így aki netán ilyen készüléket szeretne vásárolni kap pár támpontot.  

A kijelzője gyönyörű képet ad és élvezet rajta HD tartalmakat fogyasztani. Méretre tényleg hatalmas, idő kell hozzá mire az ember hozzászokik, hogy egy ekkora micsoda van a kezében. De véleményem szerint ez az 5,5” egy köztes állapot. Telefonnak már kicsit nagy, de tabletnek még kicsi. De saját tapasztalatból mondom a tartalomfogyasztás (olvasás, játék, filmnézés, böngészés, stb.) mind hatalmas és kényelmes élmény rajta. Sőt a tartalom létrehozás is jól megy rajta, és az S Pen okos egy találmány, sok esetben hasznát lehet venni. Viszont S jegyzet, tényleg csak jegyzetelésre való. Előző „értelmesebb” postom ezen írtam de a saját fájlkiterjesztésével sehogy se sikerült boldogulni, ha meg átraktam pdf-be akkor meg azzal szívtam. De tanulva a hibámból, a következő postot (mert holnap hazafelé már újra azon készítem a postot) már Officeban készítem rajta, mert ott lehet a laptopom számára is fogyasztható formátumban menteni. Kihangosítva szól mint a veszedelem, hogy torzít-e azt nem tudom, mert nem volt szívem maximumra tenni a hangerőt, meg nem is volt rá szükség.  

A hozzá adott agyba dugós füles egy kalap szar, sőt annál egy fokkal rosszabb.... nem tudom a Samsung hogyan égetheti magát ilyennel. Egy majd 180.000ft-os telefonhoz adnak egy olyan szar fülest amilyet az ember 300ft-rt vesz a kínai piacon... de mondjuk ezzel nem törődtem, mert van saját fejhallgatóm, ami szól mint az állat :D Egyszóval kép gyönyörű, hang jól és tisztán szól. Telefonálásnál elég viccesen nézek ki, mert a fél fejemet eltakarja a telefon, de gondolhatjátok ez mennyire érdekel. A gyorsasággal nincs gond minden azonnal történik, bár sajnos ezt is meg lehet akasztani (remélem a hamarosan érkező frissítés ezen segíteni fog) de szerencsére ezek az akadások nagyon ritkák és pillanatok alatt elmúlnak. Böngészője szélvész gyors (kettőt is kapunk egy gyárit és egy Chromot) NFC-t még nem tudtam kipróbálni, de amint lesz rá valahol lehetőség azonnal megteszem. A GPS villámgyors, szinte azonnal talál jelet.

A fotózási képességei elmennek, de nagyon érdemben nem tudok nyilatkozni mivel még nem nagyon fotóztam vele. Ha szép idő van kifejezetten szép képeket készít, videózást még nem teszteltem, de le fogom, mert Full HD-ben rögzít és erre azért kíváncsi vagyok :D Az S Pen vicces dolog benne, de jól használható, ha az ember ráérez akkor sokszor hasznát veszi. Az akkumulátora 3100mAh-s ami nem rossz, az én HARDCORE felhasználásom mellett ( folyamatos internet kapcsolat, real time facebook frissítés, folyamatos frissítések, 1 óra játék, 4-6 óra olvasás, 1-2 óra böngészés, stb.) reggel fél 5kor töltőről való levétel után, este fél 9re esett le 6%-ra a töltöttség. Ami nem rossz ha azt nézem, hogy az eddigi telefonjaim ugyanezt a felhasználást kb. 7-11/12-ig bírták. Ha az ember nem ennyire masszívan használja mint én akkor simán kibír egy napot, sőt talán a másnap reggelt is. Mérete és súlya ellenére észrevehetetlen a zsebben, ezen higgyétek el én is meglepődtem... Nagy vonalakban ennyit róla. Tudnék még írni, ha belelendülnék, de nem akarok senkit sem ezzel untatni. Így is biztos vannak már páran, akik kin keservesen jutottak el idáig :D A lényeg, hogy a Samsung számomra egy jó cuccot rakott össze, így nagyon sokára elhalasztva azt az érzést, hogy nekem tablet kell, illetve ha lesz akkor az 10”-os, mert a 7”-ost már értelmetlen megvenni :D

GhanaBeach.jpg

Ezt a képet csak úgy beszúrtam (na jó nem csak úgy mivel hamarosan lesz néhány szó Ghanaról), hogy ne legyen olyan sivár a post.

A napjaim telegetnek, igazándiból esténként nem sok mindenre van erőm és kedvem. De ez szerintem elnézhető és érthető. 4-kor kelek, napi 3 órát utazom és este fél 9 felé esek haza... utána már örülök annak, ha lemegy egy gyors kaja és fürdés.

A hét közepén megérkezett a Leslie édesanyja. Aranyos nő, néha szoktam vele beszélgetni. Az a tipikus könnyebb átugorni, mint megkerülni fajta, de semmi bajom vele. Viszont mióta visszajött rájöttem, hogy a ghánaiak hangos egy banda. Ha telefonál is „ordít” ha jön hozzá valaki akkor is „ordít” szóval én még eddig nem nagyon hallottam „halkan” emberi hangerővel beszélni. De ez az itt megfordult ismerőseire is igaz, ők sem kifejezetten halk szavúak. Mondjuk a Ghánában használt nyelv (fingom sincs ők melyiket használják mivel Ghánában 9 hivatalosan elfogadott nyelv van... meg még pár másik :D ) tökre tetszik, nagyon dallamos hangzása van. Amúgy irigylem őket, Ghánában a hivatalos nyelv az angol így nem csoda, hogy mindegyikük keni-vágja az angolt...

Én sínen vagyok ahogy kell, már csak egy dolgom van, hogy dolgozzak és gyűjtsem a pénzt. Most egyenlőre ennyi, azt estére ha újra lesz lendületem, akkor lesz egy fotós élménybeszámoló a Central London-i kiruccanásunkról Mr. Kutival. :D Most így a délutánra való tekintettel megkínzom magam a nyomorék Tvájlájt széria utolsó részével... ezen is túl kell esni egyszer :D

Addig is szép délutánt mindenkinek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr414924475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodSeth 2012.11.25. 18:04:52

"Telefonálásnál elég viccesen nézek ki, mert a fél fejemet eltakarja a telefon, de gondolhatjátok ez mennyire érdekel." A régi CB76-os beszélővel is eltakartad anno a fél fejedet.... :D (vezetékes otthoni magyar gyártmányú mechanikai művek telefon) Kezd egyébként újra divatba jönni a hatalmas beszélő, mert azt rendesen bele tudod szorítani a vállad és a fejed közé, közben meg szabad marad a kéz, és sima jack dugóval csatlakozik. :D

Gwendir 2012.11.25. 20:48:35

Tavaly még érdekelt volna, hogy hülyén nézek ki egy ekkora telóval a fülem mellett, de szerencsére a Samsung kezdi trendivé tenni, és most már én is leszarnám (ha lenne pénzem egy Note II-re). :)

justStevee 2012.11.25. 22:47:02

@finnorszag: Olyan beszélőm nekem is van, hatalmas poén, de nem használom, amúgy meg az ilyen dolgokra van kitalálva a madzagos illetve a blútyúk hedszet :D

@Gwendir: engem eddig se érdekelt, amúgy kell pár nap mire hozzászoksz a méretéhez, de ez után minden telefon játékszernek tűnik, főleg az én régi telefonjaim :D
süti beállítások módosítása