WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Elmaradás...zajlik az élet mint állat :D

2012.11.17. 12:11 justStevee

Újra csak le vagyok maradva, pedig nem kevés van amiről írnom kellene. De valljuk be hajnali 4kor kelek este 8-9 felé érek haza, utána még fürdés, kaja.... szerintetek mennyi lelki erőm van ezek után még érdemileg blogolni?? Be kell valljam nem sok :/ Pedig kellene, így az a kevés olvasó is aki van, elpártol aki van. Ha más nem marad, akkor hét közben alkotok 1-2 micropsotot és hétvégén verek oda a lovaknak és tolom az izmos postokat.

Mivel a legértelmesebb sorban haladni a dolgokkal, meg a leglogikusabb is így először a Kingstoni kiruccanásomról (ami mára már rendszeressé vált, de erről később :D ) De mielőtt belekezdenék ebbe egy friss hír, annyira friss, hogy még ropog. 10 perce megérkezett a NINo-m, azaz az angliai munkavállalás elengedhetetlen kelléke az adó és tb szám egyben. :D Úgyhogy már minden megvan és teljesen hivatalosan dolgozom itt. Eddig is az volt, mert lehet addig is dolgozni míg intéződik a számod, de így már minden kerek.

Na de Kingston, vagyis pontosabban ahogy a busz is írja amivel megyek Kingston Upon Thames. :D Szép hely azt meg kell hagyni, főleg így, hogy folyóparti város.

2012-11-08 12.38.21 blog2.jpg

Először csak kíváncsiságból mentem át, mivel úgyis ingyen utazom (vagyis vettem 7 napos tram and bus past, villamos és buszbérlet egy hétre). Aztán miután felfedeztem, „ott ragadtam” vagyis minden nap átmentem amikor szünetem volt. 3 órás a szünetem és 15 perc alatt Kingstonban vagyok a busszal, szóval simán jó. Meg amikor süt a nap, ki szoktam ülni a folyópartra és ott ebédelek, így úgy érzem érdemes élni!!! :D 

Már valamennyire korábban beszámoltam erről, hogy átnéztem Kingstonba de ebből szokás vált. Viszont az Apple Store-os sztorival még nem végeztem. Ami még szimpatikus volt az az, hogy minden termék mellé ki van rakva egy iPad (asszem 2-es talán) és azon lehet megnézni az adott készülék információit. Azért ez elég kemény, hogy minden kiállított termékre jut egy infó iPad! :D Na de hogyan is trollkodtam :D Miután felmértem a terepet és elnézelődtem, tettem egy kört a bevásárlóközpontban majd a pulóveremtől megszabadulva visszalibbentem az Androlibes pólómban :D Először csak így flangáltam, mondom kíváncsi vagyok a reakciókra, de semmi extra, mondjuk az egyik eladó srác megjegyezte, hogy jó a pólóm :D Ezen meg is lepődtem. Vele beszélgetésbe is elegyedtem, ami azért elég kihívásos volt, az én részemről, de végtére is egész jól sikerül. A srác szerint tök jó dolog az android, sok okosságot tud amit az iOS nem, de még van hová fejlődnie. Ezen kihűltem... egy Apple Store-ban dolgozónak nem kell alapvetően elvakult Apple fanatistának lennie aki szerint az Apple szarta a spanyol viaszt és ha az Apple szarik egyet az is illatos és twice as amazing... 

De itt még nem ért véget a trollkodás, mert itt már vérszemet kaptam :D A srácot útjára engedtem,mivel ő jó fej volt így mégsem készíthetem ki idegileg, így kerestem egy másik eladót, akinél először az iPadről érdeklődtem, persze, hogy a legújabbról és miután belelendült az istenítésébe belőttem azt a kérdést amit nagyon régóta fel akartam tenni „Az álló vagy a fekvő verziót keresik többen?” A srác eléggé lefagyott erre a kérdésre, amit nem tudom, hogy a szar angolomnak vagy a meglepődésének köszönhetek... azt végül is segítettem neki és közöltem vele, hogy ez csak egy vicc, de egy magyar APR boltban volt hölgy aki ezt a komoly kérdést tette fel. Itt már leesett a srácnak a dolog és jót röhögött rajta, majd kérdezte, hogy komoly? Mondom az és a megoldás egy szó: blond! A srác vigyorgott, mert értette a szökés célzást. Megköszöntem a türelmét és továbbálltam a boltból. A lényeg, hogy túl vagyok az Apple Store-os trollkodáson, jó érzés volt, azóta csak nézelődni járok be, meg netezni :D

Általában a ráérős időmet vagy a bevásárlóközpontban töltöm valami telefonos vagy elektronikai boltban (szerintem már felismernek az eladók) :D vagy ha jobb idő van akkor a folyóparton. Amúgy megtaláltam Kingston legfinomabb hamburgeresét!!! Ilyen finom hamburgert talán még itthon se ettem. Na de még pár kép Kingstonról, hogy hogyan is néz ki:

2012-11-08 11.16.23 blog2.jpg

2012-11-08 12.49.54 blog2.jpg

2012-11-08 12.50.59 blog2.jpg

2012-11-12 12.37.43 blog2.jpg

2012-11-13 12.34.32 blog2.jpg

Biztos van Kingstonban egyéb szép hely, épület is, de mivel én a folyópartra szocializálódtam, így egyenlőre erről vannak képek, de később jobban körülnézünk, Egyik nap úgyis mennem kell este, tegnap láttam mennyire szép a karácsonyi kivilágítás, arról kell képet készítenem :D Mostanra azt hiszem így ennyi, késő délután, este mikor hazaérek megpróbálok még egy postot írni abban kicsit más jellegű infókat megosztva.. pl. angol bankrendszer, NINo interjú, telefon előfizetés vásárlása... azt vasárnap újabb 1 vagy 2 post, mert a hetemről is be kell számolni illetve a múlt heti Central London-os kiruccanásról is. Addig is mindenkinek kitartást, jó olvasgatást és reklámozzátok ezerrel a blogot, januárra egy egész korrekt nyereményjátékkal készülök a rendszeres olvasok és szorgalmas megosztok között, persze az újonnan érkezettek is részt fognak venni benne. Részletek később, de higgyétek el meg fogja érni!

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr784911321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása