WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Éhen már nem halok.....:)

2012.11.05. 23:10 justStevee

Nyah nekiesünk a posthegeszésnek, mert ha nekiállok enni abból rettenet nagy kockulás kerekedik és nem lesz mai post :D

Újabb munkával teli napom volt, ami frankón eltelt, ma zárat javítottam és sikerült :D Ez volt az első úgyhogy most büszke vagyok magamra na :D Az őszből kezd rohadtul elegem lenni, a levelek eltakarítása még mindig egy neverending story... de egyszer csak elfogynak...

Reggelente úgy néz ki megint a ködé a főszerep, de igazándiból nem zavar, kifejezetten hangulatos csak k..... hideg is van mellette, így annyira nem vidám, de kemény vagyok megbírom!

A következő kép reggel készült a suliban, már akkor látszott, hogy gyönyörű napos időnk lesz:

2012-11-05 08.23.15.jpg

Az is marad egész nap, így az embernek még dolgozni is több kedve van. Kifejezetten vidám is voltam egész nap. Meg is lepődtem, milyen hamar eltelt a nap. Hazafelé leszálltam East Croydon Train Station-nél, mert vettem 7 days Tram and Bus Pass-t. Ezt igazándiból az ember az Oyster Cardjára veszi, nem külön. Kifejezetten hálás dolog, mert ugye ha automatából veszel busz/villamos jegyet vagy buszjegyet a sofőrnél (értelem szerűen villamoson nem tudsz jegyet venni) akkor az 2,30Ł, ha fel van töltve az Oystered és azzal veszed akkor csak 1,35Ł ami nem kevés spórolás. Ami ennél is szimpatikusabb az a napijegy, ennek az ára 4,20Ł és korlátlan mennyiségű busz és villamos használatra jogosít (kizárólag a zöld villamosokon és a piros buszokon, bár a csak zöld villamosban nem vagyok biztos, de más színűt még nem láttam :D ) De itt jön egy újabb csavar, hogy a TFL nem akar lehúzni és rajtad meggazdagodni.... ha egy nap már 3x utaztál (az ugye 3x1,35Ł=4,05Ł egyértelműen itt Oyster használatáról beszélek) a 4. utazásodért már csak 0,15Ł von le, az 5. sokadik pedig ingyé van. Tehát ha már "elköltötted" egy napijegyre való jegyvásárlásra az Oyster egyenleged, akkor nem számláz tovább, olyan mintha alapból napijegyet vettél volna!!! TFL RULEZ!!!! Tagadhatatlan, hogy itt nagyon ki van találva a közlekedés és ez a jegy/bérlet rendszer.

Bár ezzel most "szívtam" is egyet, mert akartam venni 7 napos vonatjegyet, arra a szakaszra amit használok Wimbledon-Hampton Court oda-vissza (jah elfelejtettem elújságolni, hogy felülvizsgáltam az utazásom és rövidítettem, mind időben, mind átszállásban, de erre mindjárt kitérek részletesen) de nem tudtam, mert a heti jegyhez már szükség van Photo Travelcardra, aminek a számát meg kell adni hozzá... először anyáztam, de rájöttem, hogy tök logikus, ha nem lenne hozzákapcsolva egy fotós travelcard akkor egy egész család használhatná megosztva és azért a TFL sem ennyire naiv.. úgyhogy lenyugodtam és elkönyveltem, hogy minden nap hazafelé leszállok East Croydonon és megveszem a jegyet, a következő villamos úgyis 6 perc múlva jön, még egy cigi is belefér. :D

Miután ez megvolt irány haza és vásárlás a LIDL-ben. Kb. lenulláztam magam, na jó nem, meg ugye megvan a heti busz/villamos jegy, meg van félrerakva a heti vonatozásra, de belecsaptam a lecsóba.. elsőnek itt egy fotó a számláról:

2012-11-05 21.00.22.jpg

Egész combos, meg a végösszeg is, de írok egy listát, hogy lássátok mi mindent vettem! Nem apróztam el :D

De most tuti, hogy majd 2 hétre elegendő kajám van :D A következő 2 kép pedig a vásárolt cuccokról van:

2012-11-05 21.01.10.jpg

2012-11-05 21.01.29.jpg

Úgyhogy van mit ennem, éhen talán nem halok, sőt a boldogsághormon utánpótlásról is gondoskodtam:

2012-11-05 21.02.35.jpg

Legközelebb viszont valakit ráveszek, hogy fuvarozzon, mert ezzel a pakkal hazajönni kész kínszenvedés volt.. azt hittem elpusztulok pedig még busszal jöttem két megállót, de akkor is...

Ez pedig a vacsorám, jó kis sajtburger, de hogy legyen benne némi csavar, újhagymával, mert miért ne :D

2012-11-05 21.01.56.jpg

Így nagy vonalakban ennyi... 

UPDATE:

Erősen kifelejtettem a beígért listát a vásárolt cuccokról, de mivel ehhez most már nincs idegzetem, így majd holnap utólag belesuvasztom az új postba. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr124892703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása