WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Némi kis agymenés... gondolatok!

2012.09.25. 15:24 justStevee

Ma is megy az aktív kukirángatás.... ami nem kifejezetten jó, mert telnek a napok, még konkrétan nem melózok és így csak fogy az amúgy sem tetemes lóvém.  

péz.jpg

Igen valahogy ilyesmi kezd kialakulni, sajnos az a minimális forint ami még maradt otthonról, csak arra jó, hogy mutogassam micsodi szép pénzek vannak magyarhonban. Pont tegnap néztem, hogy itt a magyar lóvéságot nem is tartják számon. A buszon ülve néztem egy pénzváltó kirakatát és a török lira is szerepel a kínálatban de a miénket szerintem még hírből sem ismerik. :D De mit is várok mikor nálunk az egész országban laknak annyian, mini itt Londonban.... 

Tegnap fellelkesültem a sikeres ügyintézésen és egy magyar srác példáján, így én is adtam fel egy hirdetést magamról a gumtree-n (ez olyan mintha kis hazánk összes komolyabb apróhirdetési portálját egybe gyúrnánk) 

Storm-Theunissen-trying-t-008.jpg

Na jó a viccet félretéve nem a testem árulom, bár ha egy jól karban tartott gazdag úri hölgy bejelentkezik egyéb szolgáltatásokra, megfontolandóvá teszem a dolgot (van az a pénz amiért korpásodik a hajam :D ) A lényeg, hogy felraktam hirdetést arról, hogy vállalok ház körüli munkát, kutyasétáltatást, kertészkedést, stb. a lényeg, hogy valaki lásson benne fantáziát és én lehessek a Jose a kelet-európai kertész :D képet is raktam fel magamról, mégis csak lássa az érdeklődő, hogy nem egy baltás gyilkos keresi áldozatait. Most várjuk, hogy az ajánlatok milliárdjaival kezdjenek el bombázni. :D

A nap újra kisütött és megfordult a fejemben, hogy elmegyek fotózni, de a nap mellé olyan sötét felhők társulnak, aminek láttán magyar honfitársaim lelepnék az összes Tesco-t, kisboltot, mindent és bevásárolnának 3 heti hideg élelemből, mert jön a világ vége. Itt úgy nézem ez a majdnem fekete szín és minimum Budapestnyi méret a megszokott. :D Erről ezért lemondtam, mert a nagyon közeli környéket már felfedeztem. Ha messzebb merészkedek tuti, hogy lesz akkora felhőszakadás, hogy a ruhamosás meg lesz oldva, meg a fürdés is.

Így marad a kockulás, filmnézés. Viszont szültem magamnak egy hatalmas ötletet. Mivel rájöttem ez az otthon magamban tanuljak angolt rohadt frusztráló...(nekiállók, de záros határidőn belül abbahagyom, mert nem köt le...) Így kitaláltam, ha rendeződnek a dolgaim - és mivel nem tudom a munkámból kifolyólag mennyi angol nyelvű emberrel tudok majd kommunikálni - (mivel sok takarítás munkaidő után van, így maximum a szemetessel tudnék angolozni, de ő meg baszna válaszolni) a közelben lévő (csak 2 mérföld ) könyvtárba bemegyek és ki stand uppolok magamnak egy önkéntesi melót (könyv pakolgatás, rendezgetés, mittom én mit lehet ott segíteni, majd ők azt tudják) és cserébe megkérem őket, hogy beszélgessenek velem és amit hibásan mondok azt javítsák ki, magyarul próbáljanak  meg némi komolyabb szintű angol nyelvet verni a hülye magyar gyerekbe. :D Amúgy is szeretem a könyveket, olvasni, biztos tudnak adni pár egyszerű, faék mesekönyvet. Sose szégyen alulról kezdeni :D

reading-for-dummies-cartoon1.jpg

Esélyes, hogy először valami hasonlót fognak nékem ajánlani.

Zárásként pedig ejtenék pár szót a mozgáskorlátozottak helyzetéről, már amit én tapasztaltam. Itt nagyon komolyan veszik az esélyegyenlőséget. Sok közintézménynél látom, hogy akadálymentesítve van, és akárhány irodában voltunk (amikor segítettem a helyettesítésben) mindenhol van férfi-női és mozgáskorlátozott wc. SŐT a mozgáskorlátozott wc-ben még pelenkázó is van, így a kisgyermekes anyákra is gondoltak. Ez azért elég korrekt, illetve a buszokon is megvan a hely a rokkantkocsis számára illetve a busz elejében külön ülőhely 4 db ha jól számoltam, a mozgáskorlátozottak számára. Bár az itteniek ezt nem veszik annyira komolyan, vagy csak addig amíg egy mozgáskorlátozott fel nem száll (mert oda van írva az ülés mellé laza magyar fordításban, hogy mozgáskorlátozottak számára fenntartott hely, kérem hagyja szabadon) Én mikor megláttam ezt a feliratot egyből hátrébb is ültem egy sorral... lehet levágták nem vagyok idevalósi :D

Azt hiszem így hirtelen ennyi. Ha történik valami csoda estig akkor update-elem ezt a postot!! Szép napot mindenkinek!

UPDATE: ezt a videót muszáj mindenkivel megosztanom, egy hihetetlen iPhone 5 paródia :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr514802134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása