WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Croydon-i kiruccanás

2012.09.13. 17:48 justStevee

Megint csak lemaradást pótolok. Kis beszámoló a Croydon-i kiruccanásunkról. Mivel nincs kedvem Croydon történetéről beszámolnom és úgyis csak azt tudnám írni amit neten találtam így inkább beillesztek egy wiki-s linket róla:

Croydon 03 blog.jpg

Akit netán komolyabban érdekel az itt elolvashatja angolul a dolgokat.

Érdekes volt, először szembesülni London sokszínűségével. Croydon sétálóutcáján voltunk, ami kb. a győri Baross utcának felel meg. Itt kb. az egész világ megtalálható. Találkoztam indiaival, pakisztánival, arabbal, afrikaival, szóval minden -féle náciból származó emberrel akivel csak lehetett. Minden 4. bolt arab sufnigsm :D Ez úgy látszik nekik nagyon tuti biznisz és jól tolják a függetlenítés kemény 5Ł!! Ennyiért magyarban szóba se állnak veled :D

Végigsétáltunk a sétálóutcán meg a környéken mászkáltunk, nézelődtünk, sőt az elveimmel ellenkező dolgot is tettem. Bementem egy plázába. Na ez csak 1 szintes volt, de akkor, hogy az valami hihetetlen. Nagy vonalakban körbemászkáltunk azt kiültünk a sétálóutcára nézelődni. Bevallom volt mit nézegetni, a sokfajta embert, meg úgy mindent, csak bambulni bele a semmibe. Lassan közeledett az időpont amit megbeszéltünk Atiékkal, hogy akkor találkozunk a kocsinál. Így gondoltam egy merészet és bementem egy 1Ł-os boltba. Ez olyan mint otthon csak ugye itt minden 1Ł v alatta. És nem rossz a hely, találtam érdekes, sőt nem kevés felesleges dolgot is. Komoly bevásárlást rendeztem :D Vettem 3db 0,33-as üdítőt, 2 dezodort és egy jó nagy zacskó gumicukrot.

Kizárólag olyan dolgokat amik szükségesek a túléléshez. Mindezért fizettem 2,97Ł-t. Szóval nem vitt csődbe. Ez után elindultunk haza, az este további része a szokásos volt, így nem számolok be róla. Most a szokottól eltérően nem a post végére rakom a képgalériát mert a képek után jön egy kis „beszámoló” az eddigi benyomásokról

.

Akkor így pár nap után a saját véleményem Angliáról. Érdekes ország, de nekem ennek ellenére tetszik. A bal oldali közlekedés szokható, de itt minden vezető suicid és rallysofőr egyben. Agyvérzés ahogy tudnak vezetni. Ráadásul felénk vannak ilyen Tesco gazdaságos utak (ígérem hétvégén készíttek róla képeket. ) Ami szerintem még egy autónak is kevés, de itt kétirányú és ezerrel közlekednek rajta.

Az időjárás meg agyhalál. Az egyik pillanatban még ezerrel süt a nap és rohangálnék rövid gatyában, a másik pillanatban meg már befelhősödik és majd megfagy az ember. Azt mondták itt mindig esik az eső, mióta én kint vagyok csak kétszer találkoztam esővel.

Itt mindenki másképp beszél angolul. De nagyon durván. Van akinél egy szót se értek, nem hogy mondatokat (mint tegnap ahol dolgoztam a biztonsági őr gyereknél, de laza volt és rámutatott az órámra és így kiderült, hogy ő csak 9:45-ig van) de nem annyira vészes, idővel tuti kenni vágni fogom a dolgokat :D

A kaja, ruha, elektronikai cuccok, telefonok, stb. nagyon olcsók, némelyik még az otthoni szintet sem éri el. Viszont a közlekedés és a szállás az kifejezetten drága, persze attól is függ merre felé lakik az ember.

Az épületek nagyon pofásak, nekem nagyon tetszik ez az angol mindent téglából építünk cucc. Úgyhogy ha valakinek van felesleges pár 10 milliárdja, jöjjön és alapítunk egy téglagyárat, egyenes út a billiárdossá válás felé. :D

Itt minden iskolában kötelező az egyenruha és tök jól néznek ki mikor vonulnak csoportosan, azonos cuccban. (Na lehet nem mindenhol mielőtt valaki beszól, de amerre én jártam ott mindenhol)

Így a végére zárásként. Tegnap intéztünk melót én is takarító leszek :D Tegnap már dolgoztam, mondjuk az még nem hivatalos, csak havert segítettem ki (de persze pénz lesz belőle :D ) de jövő hétre elintéződnek a papírok. A főnököm Daniel hatalmas forma 40 felett jár de tök vidám és közvetlen.

Azt hiszem így ennyi és utolértem magam, ma eddig csak pihentem és semmit tettem, most indul a munka este. További szép napot mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr624775311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása