WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Bonfire Night és egyebek

2012.11.03. 22:02 justStevee

Igaz a pénteki napommal még adós vagyok, de először írok egy nagyon aktuális dologról, ami éppen „zajlik”. Ez pedig nem más, mint a Bonfire Night, de ma már nevezhetnénk Fireworks Night-nak mert a mai nap az ipari mennyiségben fellőtt tűzijátékokról szól. Ez a dolog a XVII. századig vezethető vissza amikor is egy Guy Fawkes nevű csóka, fel szerette volna gyújtani a Lordok Házát. De nagy szerencsétlenségére eme piromán ötlete befejezetlen maradt, mivel sikerül időben elkapni. Ennek örömére örömtüzeket gyújtottak, ennek helyét vette át mára a tűzijáték. Így már értem, hirtelen miért szaporodtak meg a napokban a tűzijáték árusító helyek. :)   

guy fawke.jpg

Egy korabeli kép Guy barátunkról! Hát nem szimpatikus? :D Szóval jelen pillanatban millió számra lövik fel a tűzijátékokat amit kicsit már unok, de egyszer úgyis vége lesz.

De, hogy időrendi sorrendben haladjunk. A héten extra dolgok nem történtek, minden nap letoltuk Józsival a Walton Library Horley Youth Centre kört. Fél 12 felé sikeresen itthon is voltam esténként, bár az első alkalommal hajnali 1-re sikerült hazaérnünk :D Amúgy ezt már régebben is meg akartam mutatni nektek, de most nem felejtettem el képet csinálni!!! Itt ilyen porszívók vannak (persze van sok más fajta is)  

Hetty.jpg

Ő a női verzió :) De van a barátja Henry:

Henry.jpg

Szerintem tök viccesek, én legalábbis mindig elmosolyodom, mikor meglátom valamelyiket, akár melóban, akár csak kirakatban. A Henry-s kép nm saját, róla elfelejtettem képet készíteni, így gugli barátom kisegített!

A péntek is eltelt. Jó volt, nem volt sok dolgom, így csináltam magamnak. :D Mert én ilyen vagyok. Reggel tök jót beszélgettem a Lindával, szóval jól indult a nap. Aztán kitakarítottam a Staff Roomot, utána pedig a Community Centert. Pikk-pakk végeztem velük, így folytattam a kinti esőelvezető takarítását, ami szerintem azóta nem volt kitakarítva, mióta meg lett építve!!! :D Volt is mit kiszedni belőle... 40 zsák sarat operáltam ki belőle, ami nem kevés és egy zsákba olyan 15-20 kg sarat lapátoltam bele, szóval.... Isten vagyok na... :D Linda teljesen ki volt hűlve, hogy milyen ügyes vagyok és, hogy nem hiszi el hogy megcsináltam. Pedig de meg ám!!!

Egyenlőre úgy néz ki még elég sokáig a suliban fogok melózni, mert az eredeti caretaker még mindig beteg. Valószínű ez is elég hosszú távú lesz... valami gond van a fejével, a részletekre nem tért ki a Linda de említette, hogy előzőleg is mikor ilyen problémája volt fél évig volt táppénzen a csávó.... azért az nem semmi... Nem kívánok senkinek semmi rosszat, de ha ezt most is tartja, akkor még pár hónapig van fix melóm, ami havi 140 óra... az első körben nem rossz, de hétvégére úgyis kérek plusz órát a Danieltől, had legyen még több.  

Elment a péntek, esti túránkkal együtt, este már csak a filmnézés maradt. :D

A mai nap is eltelt és jól indult. Felkelés után, láttam hogy jött levél és végre az én nevemre is. A Lloyds megküldte a bankkártyám és az online bankinggal kapcsolatos papírom. Úgyhogy van egy csodaszép fehér DOMBORNYOMOTT (ezt ki kellett emelnem, mert alapból ilyet kaptam, így csapathatom a netes vásárlást, végre!!) bankkártyám, rajta egy szép pacival. Majd valamikor lövők róla képet, ha lesz idegzetem kiretusálni az adataim róla. Na de találtam egy sajnos kis méretű képet, így lehet én már nem fogok fotózni... de majd kiderül de egyenlőre itt van a kép:

images.jpg

Így néz ki, de az életben szebb. Vagyis lehet csak nekem az :D Ez esélyes, talán azért, mert ez is az angliai sikerélményeim sorát gyarapítja. :D Persze Bazsa erős közbenjárásával!!

A nap további részeiben a dolgaim intéztem, részletezésükbe nem megyek bele, illetve kiderült, hogy vannak emberek akiknek nem kevés mennyiségű bőr van az arcán... és próbálnak hülyének nézni...  de mindegy. Mindig tanulok valamit.. ez az élet rendje, de ne akarja már mindenki azt hinni, hogy most másztam le a falvédőről és engem meg lehet vezetni, még akkor sem ha új vagyok Angliában.. de nem is idegesítem magam. 

Ennyi volt a mai nap. Takarítás is megvolt, csak a Walton library volt mára és oda is korábban tudtunk menni, mert már 5-kor bezárt. Így fél 8-ra haza is értem. Már csak a vacsora és a filmnézés marad. Igaz egy adag fagyival már bemelegítettem a vacsorára! :D Holnap ha lesz idegzetem, akkor megírom a szösszenetem az Apple-al kapcsolatban, mert pár gondolat megfogalmazódott bennem, a céggel kapcsolatban. Főleg az Angliai tapasztalataim után. :D Szép estét mindenkinek, nálam még szerintem a következő 2-3 órában durrogni fog a tűzijáték, de már nem zavar! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr944887615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása