WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Park látogatás és egyebek

2012.09.12. 17:19 justStevee

Eléggé el vagyok maradva blogolás ügyileg, de ez érthető mert ment a rohangálás, helyfelmérés, stb. Most van egy kis időm de mivel nagyon sok mindent kéne összefoglalni így megpróbálom az amúgy bő lére eresztett mondanivalóm lerövidíteni.

Miután megérkeztünk, lepakoltunk kicsit dumálgattunk és kitaláltak az Attiláék, hogy menjünk el a Priory Parkba. A jóra sose mondok nemet így had szóljon. :D Nincs messze tőlük pár kilométer, úgyhogy valamikor szerintem gyalog is leugrok nézelődni, meg még fotózni. Itt a környékünkön 3 dologból van sok zöld terület, park és golf klub. És mielőtt valaki szólna, nem nem fogok golfozni :D Nem érdekel az a sportág még nézegetni se szeretem :D

Park 17 blog.jpg

Ez a park nagyon szép majd ahogy a képeken is lehet látni van itt minden. Volt pár ember akik kint üldögéltek és kajáltak, piáltak, szóval elvoltak mint hal a szatyorban. Ha lesz időm tuti kimegyek még mert jó hely, bár ez a „buzi” angol időjárás kikészít. Az egyik pillanatban süt a nap és megdöglök a melegtől, a másikban meg majd megfagyok mert elbújt a nap vagy elkezd fújni a szél.  

Hétfőn hajnalban segítettem az Atinak a melójában vagyis én csak néztem :D A délelőtt pihenés semmit tevés, délután elmentem velük mert volt pár dolguk azt gondoltam legalább a környéket is látom, majd késő délután/este pedig bevásárlás az ASDA-ban. Ez egy bevásárlóközpont és rohadt olcsó. A legjobban az önkiszolgáló fizetős rész tetszett. Ez úgy működik, hogy Te húzod le magadnak a termékeket. Mikor ezzel végeztél kiválasztod, hogy készpénz vagy kártya, bedugod a nyílásba az adott dolgot, elszámolja, ha több készpénzt teszel bele visszaad és nyomtat számlát. Nagyon komoly találmány, nekem kifejezetten tetszik, még nem mertem kipróbálni, de hétvégén úgyis vásárolok hétvégére akkor letesztelem :D A bevásárlás után már no extra nem volt így nincs miről beszámolni. A post végén megint csak fotógaléria lesz, a Croydon-i kiruccanásról következőben számolok be.


A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr54772963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása