WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Rohan az idő

2012.11.01. 11:40 justStevee

A hétvége is eltelt mindenféle hű de extra nélkül. Végre kialudtam magam, rendesen :D Hétfőn mentem dolgozni, de legalább nem kellett olyan korán kelnem, mivel szünet van a suliban. 9-re mentem és 4ig voltam, szünet nélkül. Teljesen jó volt a nap, nem kellett megszakadni, megcsináltam mind a két tornatermet, meg pár apróságot. Fél 4 körül meg már le is léphettem, mert mindenki elment így nekem is felesleges volt maradni. :D

De ezzel még közel sem ért véget a nap, mert nap közben hívott a Daniel, hogy este a Józsival megint helyettesítenünk kellene az Attilát.... megint hazalépet, ráadásul most minden előzetes megbeszélés nélkül, a könyvtár és a Youth Centre kulcsát is csak bedobta az iroda postaládájába...

De mindegy is, én kifejezetten nagyot csalódtam benne... nem részletezem, de én azt hiszem itt zártam le vele minden kapcsolatot.. sok mindent elnézek, elviselek, de amikor hülyének néznek és le akarnak húzni, azt nem... De ahogy a mondás tartja, az ember mindig tanul valami újat. Hazafelé a Clapham Junction-i állomáson találkoztam rendőrökkel, nem is kevéssel. Még egy kutyás rendőr is volt én meg majdnem rutinból megsimogattam a kutyát mikor megszagolt, de mikor láttam, hogy rendőr van a póráz másik végén, gondoltam mégse kéne, pedig szép kutya volt. Meg én úgye alapból imádom a kutyákat.

uk-police.jpg

Ez csak egy kép, náluk nem volt fegyver :D Meg én eddig csak kellemesen csalódtam az angol rendőrökben. Itt nem a kisebbségi komplexusos, mindenhez hülye gyökerek lesznek rendőrök (mint otthon, persze ott is tisztelet a kivételnek, szerencsére van..) és itt minden rendőr normális, kedves. Nem az a dolguk, életcéljuk, hogy szopassanak, hanem végzik a dolgukat. A jófejségüket példázandó, egyik nap mikor úton voltunk dolgozni, jött egy villogó, szirénázó rendőrautó balról a körforgalomba (na itt tudni kell, hogy Angliában a körforgalomban a jobbról érkező az Isten, neki van elsőbbsége) mi ugye normális emberként lehúzódtunk, mert hát megkülönböztetett jelzésű járműnek mindig elsőbbsége van. A rendőr mikor elhaladt előttünk "likeolt" minket ( magyarul a hüvelykujját felfelé fordítva jelezte) , hogy fasza gyerekek vagyunk, hogy elengedtük :D Ezen sikerült hatalmasat röhögnünk a Józsival, azért mégis csak egy rendőr LIKE-olt minket!!!

Majdnem elfelejtettem megemlíteni a hétfői legkomolyabb dolgot. Mentem ugye dolgozni és szokásos megérkezés az East Croydon-i vasútállomásra, jegy vásárlás. Majd látom, hogy még rohadt sok időm van így hajrá be a „butikba” az állomáson és energiaital vásárlás. Mielőtt beértem a boltba valami csörrent mögöttem (tipikus pénz leesik hang), körül néztem, nem láttam semmit így bementem a boltba. Energiaital kiválaszt, majd beáll a sorba.. és ekkor ért a meglepetés. Egy indiai srác bejött és odanyomott a kezembe egy magyar 20ft-ost, hogy ezt elvesztettem.... Itt kihűltem teljesen... oké, hogy nem tudja mekkora az értéke, valószínű sose tudná elkölteni ezt a „hatalmas” összeget, de akkor is.... ilyen Magyarországon soha az életben nem történne meg. Azt hiszem egyre jobban „szeretem” az indiaiakat, eddig csak kellemes tapasztalataim vannak velük.

Indian_people,_Gwalior,_Jan_Satyagraha_2012.jpg

A hétfő szép volt, jó volt, és hosszú is, mert hazaértem, itthon voltam 30 percet és mehettem is tovább dolgozni..

A kedd pihenéssel telt, nem csináltam délelőtt semmi csak pihentem, kockultam, filmet néztem. Fél 1-kor nekiindultam, mert 2 re mentem Reigate-be Bazsa barátomhoz. Ő róla majd idővel beszámolok, hogy kicsoda, honnét ismerem, de egyenlőre annyi elég, hogy sokat köszönhetek neki. Igazándiból azért mentem hozzá, mert mondta, hogy segít bankszámlát nyitnom, ami így NI number nélkül macera. De mivel ismerte a managert (ezért érdemes ismeretségeket építeni) és szerencsékre dolgozott is, így 25 perc alatt lett is bankszámlám! :D

lloyds_tsb_logo.jpg

Így keddtől én is Lloyds TSB bankszámla tulajdonos vagyok :D Miután végeztünk, beugrottunk hozzájuk. Bírom őket, aranyosak, kedvesek, a kisfiúk meg valami csoda. Eszméletlen aranyos a kiscsávó :D Ha jól emlékszem 3-4 hónapos lehet, de hülyeséget nem akarok mondani. Majdnem 5-ig ott voltam náluk, dumálgatunk, meg ilyenek. Este szokásos meló, azt hazaesés és alvás. Igazándiból a napjaimról nincs mit nagyon írni, mivel kb. ugyanúgy telnek, mivel szünet van a suliban és csak pénteken kell mennem megint 9-4-ig. De megpróbálok pár dologról mesélni amivel kint találkoztam.

starbucks_1295363c.jpg

Jogosan vetül fel a kérdés, mégis mi a bánatos kukit keres egy rohadt nagy Starbucks logó a  blogomon. Semmi reklám, nem kezdett el támogatni a Starbucks, csak ehhez kapcsolódik a szösszenetem. Felfigyeltem arra, hogy itt a Costa mellett ez a Starbucks a „menő” de annyira hogy még állomásokon is van belőlük a peronokon :D Ilyen kis mikroméretű 2 ember tud bent dolgozni cuccok, de jópofák. Igaz még egyszer sem ittam a kávéjukból, mert ezzel is úgy vagyok mint az Apple-l. Agyonhájpolt valami, kurva drágán. De ígérem egyszer megkóstolom és beszámolok az élményekről. :D

Itt kint van egy tök jó dolog aminek mobil insurance a neve (magyarul mobiltelefon biztosítás) amit vagy a bankodnál tudsz kötni, vagy a szolgáltatoknál is tudod kérni. Szerintem a szolgáltatónál kért a legjobb, mert az minden kutyafaszára biztosít. Ha elveszted, ellopják, összetörik, beázik... szóval szinte mindenre és csak 10Ł havonta. Jó persze hazai viszonylatban sok 3600ft havonta biztosítani egy telefont, de itt kint a 10Ł nem akkora tétel és ez egy okos dolog, főleg ha azt nézzük, hogy az emberek nagy része elég komoly hardverekkel rohangál (Galaxy S III, iPhone 4S/5, HTC One X, Galaxy Note, stb.) főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy elázásra is biztosítva van. Gondolj bele, véletlen kicsúszik a kezedből és beleesik a csapba/kádba, tökmindegy, a lényeg, hogy elázik. Ilyenkor alapesetben elküldenek az anyádba, hogy erre nem vonatkozik a garancia, de így semmi gond, mert biztosítva van a teló és cserélik is. 

Azt hiszem mára ennyi, annyi mennyi kő a disznyóknak ennyi annyi :D Na de viccet félre téve, de nem olyan messze, mára ennyi elég belőlem. Majd ha újra lesz miről írni akkor újra billentyűzetet ragadók. Szép napot mindenkinek, itt ezerrel süt a nap!!

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr304883432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása