WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Felültettem magam a szopórollere...

2012.09.20. 13:29 justStevee

Ez a cím némi magyarázatra szorul azoknak akik nem ismerik a szopóroller kifejezést. A megszopatni önmagad egyik kifejezése vagy ha más szopat meg, akkor meg felültettek a szopórollerre. De mi is történt. Ugye mostanában nem nagyon írtam, mert őszintén ki a faszt érdekel, hogy reggel felkelek, mit csinálok, stb. ezek más számára érdektelen dolgok, meg semmi érdekes sincs benne.

Tegnap úgy döntöttem meglátogatom a The Oaks Parkot, mivel gugli mapssal kiderítettem, hogy itt van a szomszédban. Kemény 1 kilométer, azt még hátrafelé is legyalogolnom. Ez így tervben szép és jó de ebből lett a szopóroller. Elindultam a megadott irányba, eddig még semmi gond, csakhogy elfogyott a gyalogút... és így mehettem volna az autóúton... egy darabig mentem is, de aztán feladtam, nem vagyok öngyilkos, főleg ahogy az angolok közlekednek, nagyon hamar halálomat leltem volna. Így visszafordultam, gondolván, hogy biztos van feljebb egy utca ahol ugyanígy el tudok jutni, GPS is nálam, majd újratervez más dolga úgy sincs. Na itt ért a meglepetés, mert nincs ám párhuzamos utca, helyette van egy fasza 5 kilométeres gyalogtúra. De ha már elindultam, nem fordulok vissza. Fogak összeszorít azt had szóljon. Az angolok, főleg így „falukban” nincsenek felkészülve a gyalogos közlekedésre. Az útnak csak az egyik oldalán van „gyalogosjárda”, de még az is csak 1 személyes. Így ha valaki jön veled szembe, akkor valamelyikőtöknek le kell állni félre az úttestre.. Ez már milyen??? De nem is gyalogolnak, mert az 5 kilométeres odaút alatt 2 gyalogossal találkoztam. Az odaút olyan kacskaringós, hogy az szinte meseszerű és egy csomó farm van útközben. Ezek szerint Banstead tényleg falú :D Sőt találtam egy háznál alpakákat (gy.k. Olyan mint a láma csak mégse, de a gugli segít :D ) Maga a park szép, a képek is erről árulkodnak és hatalmas. Sokan voltak kint kutyát sétáltatni, sőt még rendőrökkel is találkoztam. Ők bejöttek (be lehet hajtani kocsival és van parkoló) leparkoltak és ott voltak egy darabig, ki se szálltak vagy valami. Jó fél, háromnegyed órát bóklásztam a parkban és elindultam hazafelé, ha már úgyis ennyire lendületben vagyok :D

Hazafelé sikerült lovat fotóznom:

Pacik 02 blogba.jpg

Sőt lefotóztam egy tipikus angol postaládát is, mert miért ne :D

Royal Mail blogba.jpg

Sikerült rendesen elfáradnom ebben a kis sétálásban, mert mindent egybevéve jó 12 kilométert sétáltam és valljuk be ettől már el vagyok szokva! Hazafelé lefotóztam amit már régóta akartam, a Woodmansterne fát:

Woodmanstern fa 05 blogba.jpg

Volt még jó másfél órám az esti melóig így kajáltam egy jót. A meló a szokásos, kurva sok kocsikázás, meg némi meló. A két cím pont ellenkezőleg van egymáshoz, így jó 50 mérföldet kocsikázunk a meló miatt...

Este meg már csak pihentem. A post végén 2 galéria lesz. Az első The Oaks Park-i fotógaléria, a másik pedig a Wodmansterne galéria, mert a fáról több kép is készült, ha megnézitek, megértitek miért. Szép napot mindenkinek ma este megint meló lesz, addig meg valószínű pihenés, filmnézés, stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr414790245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása