WazzEngland

Saját kis szenvedéseim, faszságaim, élményeim Angliában! Sok-sok fotóval illusztrálva, marhaságokkal fűszerezve!

Friss topikok

  • justStevee: @diggerdriver: neked szabad ha tetszik ;) (2013.11.20. 11:28) Szigorúan felnőtt tartalom!!!!
  • justStevee: @k3y: köszi az infót ránézek htmlben és ha megvan ez a sor akkor kijavítom :D remélem meglesz mert... (2013.07.31. 22:12) Nehéz a modellek élete...
  • justStevee: @k3y: köszi az infót :D Újabb dolgot tudtam meg :D Bevallom el se tudtam képzelni hogyan működhet ... (2013.07.31. 09:28) Sokminden és Isle of Wight
  • justStevee: @ChristineK: Gyönyörű és érdekes hely. Hogy bővített bemutatás mikor lesz azt nem tudom mert most... (2013.06.23. 21:25) New Forest
  • justStevee: @ChristineK: Szia! Örülök, hogy tetszik :D És nem kell tőlem semmit se akarni :D fogok írni csak ... (2013.06.18. 12:09) Gyorspost

Szigorúan felnőtt tartalom!!!!

2013.11.19. 21:11 justStevee

Nem mostanában volt amikor bármit is írtam a blogomba. Pontosan szeptember 18-án született az utolsó bejegyzés... azaz 2 hónapja és 1 napja nem írtam ide semmit....

Pedig lett volna mit, zajlik az élet rendesen és szerencsére csupa pozitív dolog történik velem, de nem volt kedvem, lusta is voltam.. ez van ezt kell szeretni :D Nem kezdek el ígérgetni, hogy mostantól majd írok mint állat, mert időm az lesz rá. Elkezdődött a „téli” időszak így korán zárunk (már 5 felé) így hamar hazaérek. Ha úgy lesz írok, ha nem akkor sajnos nem... de lassanként bepótolom a dolgokat. Így kezdésként bele is csapok a lecsóba és egy hardcor 18+ tartalmat fogok ide rittyenteni! :D Úgyhogy megkérnék mindenkit aki nincs 18+ vagy bármilyen lelki sérülést, vallási ellenérzést vált ki belőle az erotikus tartalom az kattintson el másfelé, mert most az fog következni!!

timthumb.jpg

Na de nem csigázom tovább a kedélyeket, mire is ez a nagy 18+ dolog. Kicsit több, mint 1 hónapja némi szervezkedés után részt vetten életem első (mivel fingom sincs az adott képek milyen kategóriába tartoznak) így maradjunk talán a glamournál :D Már így a post elején szeretnék köszönetet mondani Attila Hajdunak a segítségért és a közreműködésért, hogy ez létre jöhetett!! Amúgy itt van Attila honlapja:

http://www.1808photo.co.uk/

és facebook oldala:

https://www.facebook.com/1808.photo

Attila amúgy egy hatalmas figura, hamar megtaláltuk a közös hangot, így élmény volt a közös munka. Sok szakmai tanácsot kaptam tőle ami sokat segített a fotózás során. A legviccesebb az volt, hogy sokszor angolul folyt a részéről az okítás, amit nem bánok, mert mivel fotós dologról volt, szó így 99%-ban értettem a dolgokat.

Azért nem volt egyszerű a helyzetem, mivel a modell Abi angol volt, így angolul kellett instruálni... míg alapszinten elbeszélgetek bárkivel, bármiről így ez elég komoly kihívás volt, de megoldottuk úgy hogy minden sorozatot az Attila fotózott először, majd közölte Abivel, hogy ugyan azokat a pózokat hozza, mint neki és én végül is majdnem ugyan azt fotóztam végig. 

Jó 2 órával később viszont volt saját jó 10 percem amikor csak én voltam Abivel :D Sírva nevetős volt, de azért alkottunk. Lesz ez még jobb is, pár dolgot megtanulok azt menni fog ez, mert beszélek én bárkivel bármilyen szarul is nyomom az angolt :D

Az elején kicsit furcsa volt, mivel még sosem fotóztam modellt fehérneműben illetve anélkül. Kell pár perc míg hozzászokik az ember, de onnantól, már csak az lebeg a szemed előtt, hogy a fejedben megszületett képeket megalkosd. Nem lettek profi képeim, tele vannak hibával de elsőre azért lett 1-2 egész jó! Na de ennyi elég is a pofázásból. Beszéljenek helyettem a képek. Mint már egy ideje szokásom a kép rákattintás után megtekinthető eredeti méretben! Az első 2 kép a kedvencem a fotózásról!!

 Abi 25 blog.jpg

 

Abi 15 blog.jpg

 Abi 09 blog.jpg

 

Abi 16 blog.jpg

Abi 13 blog.jpg

Abi 18 blog.jpg

Abi 23 blog.jpg

Naszóval ez volt lészen a fotózás eredménye. Ezek azok a képek amiket vállalhatónak tartottam... nem tartalmilag, hanem minőségileg, bár ezek is hemzsegnek a hibáktól, de lesz ez még így se. Idén már nem lesz ilyen vagy ehhez hasonló fotózásom, de jövőre mindenféleképpen és akkor abból is post fog születni. A következő postom 99% biztos, hogy az Anitával való Isle of Wightos kiruccanásról fog szólni, mert nem csak született 1-2 jó kép, de van mit írni róla, kalandos volt.

Addig is kitartás mindenkinek és reklámozni a blogot, mert ha nem is írok olyan gyakran de azért próbálom minőségi tartalommal megtölteni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wazzengland.blog.hu/api/trackback/id/tr515644566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diggerdriver · http://diggerdriver.blog.hu 2013.11.20. 07:39:57

Szia.
Nem bánod ha avatarnak kiteszek egyet és a linket is hogy hol található?
süti beállítások módosítása